וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת הכביסה שלכם מטונפת - אבל אפשר לנקות אותה במספר פעולות פשוטות

22.1.2020 / 0:01

גורו ניקיון חושפת את הדרך הנכונה לניקוי מכונת הכביסה - ומזכירה לנו שדווקא המכונה שאנחנו סומכים עליה שתנקה ותבשם לנו את הבגדים, בעצמה מאוד מלוכלכת

mrshinchhome

גם מכשירי הניקיון שלנו זקוקים לפעמים לניקוי. למשל, מתי בפעם האחרונה ניקיתם כמו שצריך את מכונת הכביסה שלכם? בטח אמרתם לעצמכם "המרכך עם המים כבר עשו את העבודה" - אבל אתם טועים. גורו הניקיון גברת הינץ' הוכיחה ל-3 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם עד כמה מכונת הכביסה מלוכלכת וזקוקה לטיפול חודשי - והדגימה גם בדיוק איך כדאי לנקות אותה, מבפנים ומבחוץ. כל מה שאתם צריכים זה ספוג זול, חומר ניקוי לאמבטיה, אבקת סודה לשתייה וכוס של חומץ לבן.

מלכת הניקיון, סופי הינצ'ליף, פרסמה סדרת סטוריז באינסטגרם בהם הדגימה, צעד אחר צעד, כיצד יש לנקות את מכונת הכביסה. הצעד הראשון הוא לנקות את האזור שבין אטם הגומי למכונה בעזרת ספוג וקצת חומר ניקוי לאמבטיה. השפריצו מעט מחומר הניקוי על הספוג ושפשפו על החריצים שבמכונה, כפי שהינץ' עושה זאת בסרטון ההדגמה. בסרטון היא גם מציגה למצלמה כמה לכלוך הצטבר לו מתחת לגומי - ובהחלט הצטבר לו שם לא מעט.

גברת הינץ' מלמדת כיצד יש לנקות את מכונת הכביסה. צילום מסך
גברת הינץ' ממליצה לנקות מתחת לאטם הגומי/צילום מסך
גברת הינץ' מלמדת כיצד יש לנקות את מכונת הכביסה. צילום מסך
ומציגה למצלמה כמה לכלוך היא הוציאה משם/צילום מסך

בשלב הבא היא מכניסה לפנים המכונה פקק מלא באבקת סודה לשתייה וכוס של חומץ לבן. היא ממליצה להכניס למכונה, על הדרך, גם את אביזרי הניקיון בהם השתמשתם כמו המגבת והספוג - ולהפעיל את המכונה לסיבוב קצר. בשלב האחרון, תוך כדי שהמכונה עובדת, היא מעבירה סמרטוט על החלק החיצוני של המכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully