וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תפטרו בשניות מהלכלוך השחור שנוצר במקום הכי קשה לניקוי במכונת הכביסה

8.12.2022 / 0:11

יש לכם הצטברות של לכלוך דמוי רפש שחור במגירת מכונת הכביסה? מומחי ניקיון' נחלצו לעזרתה של אישה מודאגת - וגם אתם תודו להם

ככה מוציאים ומנקים את מגירת מכונת הכביסה/TIKTOK

פתחו רגע את מגירת מכונת הכביסה שלכם והביטו פנימה. רוב הסיכויים שתבחינו בכתמים שחורים מעוררי גועל. מילא הכתמים היו במקום שאינו חשוב - אך כשהם מופיעים במגירה בה אתם שמים את המרכך ואבקת הכביסה שנועדו לנקות את הבגדים שלכם - זה כבר משהו שאסור להתעלם ממנו.

פיסות הרפש השחורות הללו עשויות להיות הצטברות מגעילה במיוחד של חיידקים, שומן ועובש. עם הזמן - וללא ניקיון נדרש - מכונת הכביסה שלכם עלולה להיסתם משאריות חומרי ניקוי ופסולת אחרת, מה שיהפוך לאחר מכן לקרקע גידול מושלמת לחיידקים ועובש. למרבה המזל, מעריציה של גברת הינץ' - הלא היא גורו הניקיון סופי הינצ'קליף - מצאו שיטה די פשוטה להתמודדות עם העובדה המצמררת הזו.

בקבוצת הפייסבוק, "טיפים לניקיון של גברת הינץ'", חובבת ניקיון אחת הייתה זקוקה לעצה לגבי הלכלוך השחור שהופיע במגירת מכונת הכביסה שלה. היא כתבה: "היי, אני זקוקה לעזרה. איך אני יכולה להסיר את הדבר הזה מהמגירה שבתוך מכונת הכביסה שלי?". היא שיתפה תמונה שמציגה את הכתמים האפורים שבפנים המגירה.

לכלוך שחור במגירת מכונת הכביסה. Facebook, צילום מסך
ככה זה נראה. גם אצלכם זה ככה?/צילום מסך, Facebook

חברי הקבוצה נחלצו לעזרתה והציעו לה להשתמש בשילוב של ספריי חומץ לבן ומברשת שיניים לקירצוף הרפש. אחת כתבה: "אני מרססת שם חומץ לבן, משאירה אותו למשך 10 דקות ואז משתמשת במברשת בקבוקים כדי לנקות את החלל. אז אני מרססת במים את האזור כדי לשטוף". אחרת הוסיפה: "אני שמה חומץ לבן במגירה בכל כביסה וזה שומר על הניקיון".

משתמשת נוספת הציעה: "קני מברשת אסלה זולה והשתמשי בה במקום מברשת שיניים. זה יהפוך את עבודת הניקיון להרבה יותר קלה ומהירה. את תגיעי לחלק העליון, התחתון והצדדים בו-זמנית".

ויש עוד מקומות כאלה
זמן לניקיון אמיתי: המקומות החבויים בבית שגדל בהם עובש נחשפים

סכנה באמבטיה: כך תנקו בקלות את העובש מהווילון

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
@mumscleaninglockdownlife Seen this great hack from @jottiesjournal great for cleaning the inside of your drawer #cleantok #cleaningtiktok #laundrytok #hack #foryou #fypシ ♬ The Business - Tiësto

גם מלכת הניקיון עצמה, סופי הינצ'ליף, פרסמה סדרת סטוריז באינסטגרם בהם הדגימה, צעד אחר צעד, כיצד יש לנקות את מכונת הכביסה. הצעד הראשון הוא לנקות את האזור שבין אטם הגומי למכונה בעזרת ספוג וקצת חומר ניקוי לאמבטיה. השפריצו מעט מחומר הניקוי על הספוג ושפשפו על החריצים שבמכונה, כפי שהינץ' עושה זאת בסרטון ההדגמה. בסרטון היא גם מציגה למצלמה כמה לכלוך הצטבר לו מתחת לגומי - ובהחלט הצטבר לו שם לא מעט.

בשלב הבא היא מכניסה לפנים המכונה פקק מלא באבקת סודה לשתייה וכוס של חומץ לבן. היא ממליצה להכניס למכונה, על הדרך, גם את אביזרי הניקיון בהם השתמשתם כמו המגבת והספוג - ולהפעיל את המכונה לסיבוב קצר. בשלב האחרון, תוך כדי שהמכונה עובדת, היא מעבירה סמרטוט על החלק החיצוני של המכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully