וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום במכונת הכביסה שלכם שלא ידעתם שאפשר לנקות - ומחריד מה שהולך שם

2.4.2022 / 23:41

גורו ניקיון מפורסמת גילתה לעוקביה שיש מקום נסתר במכונת הכביסה המכיל לכלוך ועובש. האם אתם בין יחידי הסגולה שיודעים על קיומו? חולי ניקיון - אתם הולכים להתחרפן מזה

ככה מוציאים ומנקים את מגירת מכונת הכביסה/TIKTOK

לציוד הניקיון שלנו יש מטרה ברורה: להסיר לכלוך, אבל איכשהו דווקא הם נותרים תמיד מלוכלכים. הרי מי חשב פעם לטאטא את המטאטא שלו? לכבס את מכונת הכביסה שלו? או לשאוב את שואב האבק שלו? (חוץ ממוניקה מ"חברים" כמובן). אלו שלכאורה מוזנחות יותר מכולם הן מכונות הכביסה. אולם, גם מי שכן דואג לנקות אותן מבפנים ומבחוץ ככל הנראה לא ידע על מקום נסתר במכונת הכביסה שמכיל לכלוך ועובש ברמות שיגעילו אתכם ויוציאו כל חולה ניקיון מושבע מדעתו. טוב שיש לנו את מלכת הניקיון, פיית' ארל, שתפקח את עינינו.

"המלכה" שיתפה פוסט בקבוצת הפייסבוק "טיפים וטריקים לניקיון" בו חשפה שיש לנקות לא רק את המגירה הקטנה בה אתם שמים את נוזל המרכך ואבקת הכביסה שלכם, אלא שניתן גם להסיר אותה לגמרי ממקומה ולנקות את הטינופת שהצטברה מאחוריה.

רבים הודו בתגובות לפוסט שלא רק שלא עלה על דעתם לשלוף את המגירה החוצה ולנקות את מה שמאחוריה - גם את המגירה עצמה הם שוכחים לנקות. פיית' שיתפה גם מה הדרך הכי טובה לנקות שם.

הידעתם?

פיית' ארל מודה שגם היא בעצמה לא ידעה על הנעשה מאחורי המגירה ולא ידעה בכלל שניתן לשלוף אותה עד שקיבלה טיפ מחברה. כשעשתה זאת וגילתה את הזוהמה, היא החלה לנקות את האזור בעזרת מים חמים, חומר ניקיון, מברשת שיניים ומטלית. לאחר קרצוף ארוך, פיית' הציגה את התוצאה הנוצצת בפייסבוק ורבים התרשמו. בפוסט כתבה פיית': "איך לעזאזל לא ידעתי שניתן לשלוף את המגירה הזאת החוצה?!".

לפני:

ואחרי:

לפוסט נרשמו תגובות דומות: "לא היה לי מושג שאפשר לשלוף את המגירה החוצה. אני רצה לבדוק זאת", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אומרים שאת לומדת כל יום משהו חדש. ובכן, היום למדתי. תודה". היו גם את אלה שהתקשו לשלוף את המגירה,להם המליצו ללחוץ לכיוון מטה במרכז המגירה, בדיוק במקום בו שמים את המרכך, ואז למשוך החוצה בעדינות.

כמה פשוט:

@mama_mila_ When was the last time you deep cleaned your detergent drawer? ? #cleantok #cleaningtiktok ♬ INFERNO - Sub Urban & Bella Poarch

כתבת Mirror, אמה רוזמורגי, פרסמה טור על השיטה שצוברת תאוצה ברשת, בו כתבה: "החלטתי להעיף מבט במגירת מכונת הכביסה שלי ובואו נגיד שהתוצאות היו מעט מחרידות. בדיוק כמו שפיית' אמרה, התברר שיש כפתור קטן שאיפשר לי למשוך את המגירה החוצה, ומה שהסתתר מאחור היה הרבה מאוד עובש ולכלוך".

בחלק ממכונות הכביסה תמצאו כפתור לחילוץ המגירה:

@mindymcknight Ever wonder what the push button is for on your washing machine drawer?? Here's the answer! #hack #tipsandtricks #washingmachine ♬ original sound - Mindy McKnight

היא הוסיפה: "החלטתי להשרות את המגירה עצמה במים חמים וסבון, לפני שהענקתי לה קרצוף טוב. את תא הכביסה שבו שוהה המגירה היה הרבה יותר קשה לנקות. לא ממש הייתי בטוח איך להתמודד עם זה, אבל נעזרתי במים רותחים, נוזל כביסה ומברשת שיניים - וזה בהחלט נראה הרבה יותר ייצוגי כרגע".

היא סיכמה: "זה די נורא לחשוב על כל העובש שישב שם במכונה שכל תפקידה הוא לנקות - אבל עד שמישהו ימציא מכונת כביסה עם ניקוי עצמי, בואו נפיץ את הבשורה על שמירת נקיונה של המגירה המטרידה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully