וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולכם עושים את אותן 5 טעויות שהורסות לכם את הבגדים בכביסה"

19.3.2022 / 23:35

מומחיות הניקיון והכביסה אייבי אודום מצביעה על חמש טעויות שאתם ככל הנראה רגילים לעשות בכל פעם שאתם מכבסים את הבגדים שלכם. האם נפלתם בכולן?

עצות שיישמרו על הכביסה שלכם/@southern_living

אם אתם רוצים שהבגדים שלכם יחזיקו לאורך זמן, כדאי לוודא שהם עוברים כביסה כמו שצריך. לפי מומחית הניקיון אייבי אודום, כנראה שאתם לא עושים את זה נכון. היא פנתה לקהל הטיקטוק של Southern Living כדי לשתף בטעויות הנפוצות ביותר שאתם (וגם אנחנו) ככל הנראה עושים כשאתם ניגשים לכבס את הבגדים שלכם.

הטעות הראשונה שיש להימנע ממנה היא להכניס למכונה כל דבר עם רוכסן פתוח. מומחית הניקיון טוענת שצריך לסגור את כל הרוכסנים מכיוון שהקצוות החדים עלולים לפגוע בבדים עדינים. גם כל הווים, כמו אלה בגב החזיות, צריכים להיות מחוברים זה לזה לפני הכביסה בדיוק מאותה הסיבה. הדבר היחיד שחריג לכלל הכביסה הזה הם הכפתורים במכנסיים, שתמיד צריכים להיות פתוחים. הסיבה לכך היא שהתזוזות הקשות במכונה יכולות לגרום לכפתורים להשתחרר ולהישבר - ולהשאיר את הג'ינס שלכם במראה ישן וזול.

הטעויות שהורסות לכם את הבגדים בכביסה. @SOUTHERN_LIVING/TIKTOK, צילום מסך
סגרו חזיות/צילום מסך, @SOUTHERN_LIVING/TIKTOK

בנוסף היא הסבירה שאנשים רבים שוכחים להוסיף סודה לשתייה למכונת הכביסה שלהם. המרכיב הסודי הזה הוא לדבריה "תוסף נהדר לכל כביסה", מכיוון שהוא יכול להפיג כל ריח רע ועובד גם כמסיר כתמים. לא פחות חשוב - זה יחסוך לכם הרבה כסף על חומרי ניקוי ממותגים יקרים.

הטעות האחרונה שתמיד יש להימנע ממנה היא לכבס את הבגדים שלכם בטמפרטורה לא נכונה. לדברי מומחית הכביסה, כדאי להשתמש במים קרים לצבעים עזים וחמים ללבנים.

צפו בכל הטיפים שלה:

חלק מהצופים בטיפים השימושיים הסכימו איתה: "כן! אני תמיד סוגר רוכסנים", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני מוסיפה סודה לשתייה לכל כביסה, זה גם נהדר למכונת הכביסה!". צופים אחרים לא השתכנעו. אחד אמר: "אני פשוט זורק הכל לכביסה ואף פעם לא הייתה לי בעיה עם זה". אחרת הוסיפה: "אוף, כמות העבודה רק מלראות את זה מתישה אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully