וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה באמבטיה: כך תנקו בקלות את העובש מהווילון

6.2.2022 / 23:49

המים שמצטברים במקלחת הופכים את ניקוי הווילון של האמבט לסיוט אחד גדול. אבל לא עוד, הנה שלושה טיפים שיקלו עליכם (מאוד) את המלאכה

ככה מכבסים וילון אמבטיה/@cleanwith_kiraa

אחד המקומות בבית שהכי קשים לניקוי הוא חדר האמבטיה. על אחת כמה וכמה - וילון האמבטיה. המים גורמים להצטברות של עובש ולכלוך שקשה להתמודד איתם ויש רבים שפשוט מעדיפים לקנות וילון חדש כל כמה חודשים. אבל אל דאגה, מסתבר שיש כמה פתרונות אפשריים שיסייעו לכם להיפטר בקלות מהלכלוך והעובש הרב - שכמובן מסכנים את הבריאות.

פתרון ראשון

מלאו את האמבטיה שלכם במים חמים מהולים בסבון כלים וכמות נדיבה של אבקת סודה לשתייה. השרו בפנים את הווילון ואפשרו לו לספוג את התמיסה במשך כשעה ולאחר מכן תלו אותו לייבוש באוויר הפתוח. לאחר מכן, אם אתם עדיין מוצאים לכלוך על הווילון, השתמשו בחתיכת בד יבשה כדי לנקות אותו בקלות.

אפשר גם עם חומץ

פתרון שני

תנו למכונת הכביסה שלכם לעבוד בשבילכם. אם על וילון האמבטיה שלכם יש כתמי לכלוך עיקשים ועובש רב, יש לכם אפשרות נוספת לנקות אותו - במכונת הכביסה. הסוד הוא לשים 2-3 מגבות ישנות ביחד עם הווילון בתוך המכונה. כדי לייעל את התהליך, שימו כוס של חומץ לבן יחד עם כמה טיפות של שמן אתרי, הפעילו את המכונה על תוכנית עדינה ולאחר מכן תלו את הווילון להתייבש. כמובן שיש לבדוק קודם שאכן ניתן לכבס את הווילון שלכם לפני שאתם עושים את זה.

ככה מכבסים את הווילון

אפשר לנקות גם עם חומר להסרת עובש

@officiallyshamsa How to clean a grimy shower curtain! I used to throw away my fabric shower curtains when they got all grimy. Not anymore! ? #clean #cleantok ♬ Chill - RoséBlack

פתרון שלישי

הפתרון הבא הוא שילוב של שני המרכיבים העיקריים בטריקים הקודמים: חומץ לבן ואבקת סודה לשתייה. ערבבו אותם והכינו מהם תמיסה לניקוי. שימו את הווילון על משטח שטוח והשתמשו במברשת או מטלית בד כדי לכסות את הלכלוך הקשה עם התערובת. לאחר מכן, הכינו תערובת של מים חמים עם כמה טיפות מהשמן האתרי האהוב עליכם והשתמשו בה כדי לרסס את הווילון לפני שתתלו אותו לייבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully