וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 דברים שתוכלו לנקות בבית בעזרת סודה לשתייה - עם תוצאה מושלמת

28.1.2022 / 0:06

מומחית הניקיון קרולינה מק'אולי מספרת שהחליפה את כל מוצרי הניקיון הביתיים שלה בסודה לשתייה - וממליצה לכם לנסות זאת על שישה משטחים בבית

דברים שאפשר לנקות בבית עם סודה לשתייה/@carolina.mccauley

כשמדובר בניקיון מעמיק של הבית, רבים מאיתנו לא יודעים אפילו מאיפה להתחיל. עם כל כך הרבה מוצרי ניקיון בחנויות - קשה לדעת מה יתאים לכל אזור ומשטח בבית שלנו ובאיזה מוצר לבחור. מומחית הניקיון קרולינה מק'אולי (@Carolina.McCauley בטיקטוק), סיפרה שנמאס לה לרכוש עוד ועוד מוצרי ניקיון שונים לבית - ושהיא חסכה את כל המאמץ כשהחליפה אותם במרכיב סודי אחד: סודה לשתייה.

האם לשניים שיתפה שני סרטונים בהם חשפה 6 דרכים לשימוש בסודה לשתייה לניקיון הבית. הטיפ הראשון שלה נוגע לניקיון השטיחים בבית. קרולינה מציעה לפזר סודה לשתייה על השטיח - וכמה דקות לאחר מכן לשאוב אותו. הסודה לשתייה תסייע בניקיון השטיח ובהסרת ריחות רעים ממנו.

הטיפ השני שלה נוגע לכיור: "ערבבו סודה לשתייה עם סבון לניקוי כלים", היא אמרה, "שפשפו את הכיור שלכם - וראו כיצד הוא נוצץ".

הטיפ השלישי נוגע לירקות. כן, גם את הירקות שלה היא שוטפת בסודה לשתייה. לדבריה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לערבב סודה לשתייה עם מים בקערה גדולה - ולשים בה את הירקות שלכם למשך מספר דקות. הסודה מסייעת להסרת חומרי ההדברה מהירקות.

הנה 3 הטיפים הראשונים שלה:

את 3 הטיפים הבאים היא שיתפה בסרטון אחר, בו הציעה לנקות את המזרון בעזרת סודה לשתייה ושמן אתרי. לדבריה, עליכם להוסיף 20 טיפות שמן אתרי בריח לבנדר לאבקת סודה לשתייה, לפזר את האבקה על המזרון - כמובן רק אחרי שהסרתם ממנו את המצעים - ולאחר זמן מה לשאוב את המזרון.

הטיפ החמישי שלה נוגע לפתח הכיור וצינור הניקוז שלכם במטבח ובאמבטיה. היא מציעה למזוג לפתח הניקוז חצי כוס סודה לשתייה ולאחר מכן להוסיף שתי כוסות חומץ - מה שייצור ריאקציה מבעבעת. כסו את פתח הניקוז במטלית למשך 10 דקות ולסיום שפכו פנימה מים רותחים. התערובת תסייע לפתוח את צינור הניקוז ותשאיר ריח רענן.

טיפ הניקיון האחרון שלה נוגע לקרש החיתוך. בסרטון היא מפזרת כמות נדיבה של סודה לשתייה על קרש החיתוך וסוחטת עליו מיץ לימון. לאחר מכן היא משפשפת את התערובת על הכתמים בעזרת קליפת הלימון. לדבריה, התערובת מסייעת בהסרת הכתמים ומסירה ריחות רעים שדבקו לקרש.

והנה הטיפים הבאים שלה:

הסרטונים שלה צברו מיליוני צפיות, כשרבים הודו לה על הטיפים ונשבעו להחליף את חומרי הניקיון שלהם בסודה לשתייה. "סודה לשתייה היא ההמצאה הטובה ביותר בכל הזמנים", הכריזה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "אני משתמשת בסודה לשתייה לכל דבר. זה מוצר נהדר". צופה אחרת כתבה: "הטיפים שלך נהדרים. הולכת לנסות את כולם" ואחת נוספת כתבה: "שיניתי את הדרך בה אני מנקה את הבית שלי. את מצילת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully