וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לקנות חדשים? 3 טיפים שיסייעו לבגדים שלכם להחזיק לאורך זמן

17.5.2023 / 0:06

חובבת אופנה וניקיון שיתפה טיפים לכביסה שיסייעו לבגדים לכם להיות שימושיים לאורך זמן רב יותר

מה עושים אם הבגדים התכווצו בכביסה?/מערכת אסור לפספס

הבגדים דהויים? שום כביסה כבר לא מעבירה את הריח? לפני שאתם זורקים את הבגדים המשומשים וקונים חדשים, נסו להיזכר רגע: מתי קניתם אותם? מומחית ניקיון טוענת שטעויות הכביסה שלנו גורמות לנו להתחדש בבגדים לעיתים תכופות יותר ממה שאנחנו באמת צריכים - וכי יש כמה שיטות שיסייעו להאריך את חיי הבד.

גורו הלייף סטייל, שאבונה, שיתפה בטיקטוק סרטון קצר בו חשפה את הטיפים שלה. היא אומרת בסרטון: "שלושה דברים שאתם צריכים לעשות כדי שהבגדים שלכם יחזיקו מעמד זמן רב יותר". ראשית, היא טוענת שיש פעולה חיונית שאתם צריכים לעשות לפני שאתם מכניסים את הבגדים שלכם למכונת הכביסה - פעולה שתעזור לשמור על סיבים חזקים יותר. היא אמרה: "הפכו את הבגדים שלכם מבפנים החוצה כשאתם מכבסים אותם, במיוחד ג'ינס ובגדים עם עיצובים מודפסים".

הטיפ השני שלה הוא לכבס את הבגדים פחות, כשלדבריה אפשר ללבוש את רוב החולצות והמכנסיים בין פעמיים לארבע פעמים מבלי לכבס. היא טוענת שהכביסות המרובות רק הורסות את הבגד ומוסיפה שגם המייבש לא ממש עוזר - ולכן עדיף פשוט לתלות לייבוש באוויר. "אני לא יודעת מאיפה הגיעה המחשבה שאפשר ללבוש את הבגדים שלנו רק פעם אחת. בממוצע אתם יכולים ללבוש את החולצות והמכנסיים שלכם פעמיים עד ארבע פעמים לפני שיש צורך בכביסה שלהם". היא ממליצה לתלות את הבגדים לייבוש ומציינת את הבונוס הנוסף בהפחתת פעולת המיבבש ומכונת הכביסה - חיסכון בחשמל. היא מסכמת: "כבסו את הבגדים שלכם פחות ותלו אותם לייבוש".

צפו בכל הטיפים שלה:

עוד סודות לכביסה נכונה
יש לכם בגדים עם כתמים? גורו הניקיון חשפה כיצד מסירים אותם בקלות

מיליונים טעו: סקר מצא מהן טעויות הכביסה הנפוצות ביותר - האם גם אתם עושים אותן?

הטיפ האחרון של שאבונה הוא לקנות בגדים באיכות גבוהה יותר, אבל זה לא אומר שצריך להוציא עליהם הון. אז נכון, בגדים איכותיים יותר לרוב עולים יותר מבגדים זולים - אבל הם מחזיקים מעמד לאורך זמן רב יותר וימנעו מכם את הצורך להוציא כסף על בגדים חדשים בשלב כה מוקדם. "אחת הסיבות שבגללן אני חסכונית היא כי זה הרבה יותר משתלם לבחור מותגים ובדים באיכות גבוהה יותר שיחזיקו מעמד זמן רב יותר מאופנה מהירה".

הסרטון של שאבונה זכה לאלפי צפיות ואנשים פרגנו לה בתגובות. עם זאת, היו כמה שהתקשו לקבל את הטענה שלה על לבישת חולצה יותר מפעם אחת בלי כביסה. "הלוואי שיכולתי ללבוש דברים יותר מפעם אחת. זה לא בשבילי", כתב אחד ואחר הוסיף: "באקלים הנוכחי אין סיכוי שאלבש את אותה חולצה פעמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully