וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם בגדים עם כתמים? גורו הניקיון חשפה כיצד מסירים אותם בקלות

2.3.2023 / 23:53

אם לשני בנים לקחה שתי חולצות שלהם עם כתמים והוכיחה כיצד בזכות כמה פעולות פשוטות שהיא עושה לפני שהיא זורקת אותן למכונה, היא מצליחה להעלים את הכתמים. העוקבות התלהבו. צפו בטריק

טריק להסרת כתמים מבגדים/@itsnicolejaques

יש לכם בגדים עם כתמים עקשניים שמתחבאים במעמקי הארון שלכם? זה הזמן להוציא אותם ולנסות את הטריק של ניקול ג'אקוס, ששיתפה באינסטגרם ובטיקטוק שלה שיטה לניקוי כתמים קשים מהבגדים. ניקול הדגימה מה היא עושה לפני הכנסת הבגד למכונת הכביסה והסבירה: "השארה של כתם על בגד היא אחת משגיאות הכביסה הגרועות ביותר שאני עושה - במיוחד כשהיא על הסווטשירט האהוב על הילדים שלי. כך תוציאו את הכתם - גם אם כבר ייבשתם את הפריט במייבש! אני הולכת להדגים את השיטה שלי על שני כתמים: אחד הוא כתם שמן ואחד הוא כתם בטטה".

אז מה עושים? כל מה שאתם באמת צריכים זה סבון נוזלי לניקוי כלים כדי לגרום לבגדים האהובים עליכם להיראות כמו חדשים.

תראו אי זה עובד

@itsnicolejaques Setting a stain is one of the worst laundry mistakes I make - especially when it's on my kids favorite sweatshirt. Am I right? Here's how to get the stain out even if you already dried the item in the dryer! I'm going to demonstrate in two set stains: one is an oil stain and one is a sweet potato stain in the video. #diylaundrydetergent #naturalcleaner #laundryroom #laundry #stainremoval #stainremover #stainresistant #laundrytips #laundrytricks #laundrytipsandtricks ♬ original sound - Nicole Jaques

עוד שיטות להסרת כתמים
כך תסירו כל כתם קשוח מבגד עם שני מרכיבים בלבד שכבר יש לכם בבית

כך תסירו כתמי קפה מבד לבן - בלי אפילו צורך לשפשף


ניקול הסבירה: "קחו סבון כלים, שימו רק טיפה אחת על הכתם והתחילו לשפשף בעדינות את הנוזל עם האצבע. סבון כלים הוא חומר פעיל שטח ולכן הוא הופך את הכתם למסיס במים. לאחר מכן ערבבו יחד עוד טיפה של סבון כלים עם מים חמים ובעזרת כפית שיפכו את התערובת על הכתם ושפשפו שוב. תנו לזה לשבת ככה לפחות 20 דקות ואז שפשפו מעט אבקת כביסה רגילה לתוך הכתם ועבדו אותה בזהירות ועדינות לתוך הבד".

לאחר מכן תוכלו לשטוף את הבגדים במכונת כביסה כרגיל, אבל מים קרים עובדים הכי טוב", הוסיפה ניקול..

שיטה לכל כתם

נתקלת בכתם מהגיהנום על החולצה? כך תסירו אותו בקלות

לכתבה המלאה

ניקול לקחה שני סווט'שירטים של הבנים שלה. אחד עם כתמי שמן ואחד עם כתמים של תפוח אדמה. היא ניקתה אותם בשיטה הזו והוכיחה שהם יוצאים ממכונת הכביסה נקיים לגמרי. העוקבים והעוקבות אהבו את הטריק שלה ואחת מהן כתבה לה: "זה ממש עובד! שפשפתי את הבגד גם עם סודה לשתייה ושמתי טיפה סבון כלים על הכתם. הסודה לשתייה עוזרת לספוג את השמן".

"השתמשתי בזה על חולצה לבנה וזה עבד", כתבה עוקבת נוספת, "זה היה כתם ישן. כבר כמעט זרקתי את החולצה לפח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully