וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תסירו כל כתם קשוח מבגד עם שני מרכיבים בלבד שכבר יש לכם בבית

5.1.2023 / 0:01

"מלכת הניקיון", שנטל מילה, טוענת שניתן להיפטר מכל כתם על הבגדים בעזרת שני מרכיבים ביתיים בלבד (וצלחת וקצת שיפשוף) - ואם הכתם הוא שומני החליפו את אחד מהמרכיבים ותראו ישועות

ככה מסירים כתמי שמן מבגדים/: INSTAGRAM/MAMA_MILA_AU

אין דבר מבאס יותר מחולצה מוכתמת - אך לפני שאתם ממהרים לזרוק אותה לפח, יש דרך יעילה ומהירה להציל אותה. אושיית הרשת שנטל מילה, שצברה לעצמה קהל עוקבים רב ברשתות החברתיות, טוענת שבעזרת שני מרכיבים ביתיים ניתן להיפטר מכל כתם - מהקל ועד הכבד.

גורו הניקיון פנתה לאינסטגרם כדי להדגים את הטריק החכם שלה - וכל מה שאתם צריכים זו צלחת, סודה לשתייה ושמן אקליפטוס. היא נשבעת שהטריק יסיר כתמי מזון במהירות. "שיטה זו היא הבחירה שלי עבור בגדי ילדים ומבוגרים כאחד. היא עובדת על סינרים, נעלי בית, חולצות ומכנסיים", היא אמרה.

הטריק הוא כזה: הניחו את האזור המוכתם על צלחת - והוסיפו בערך כף שמן אקליפטוס מעל. לאחר מכן פזרו כמות נדיבה של סודה לשתייה על האזור וקרצפו עם מברשת זיפים בסיבובים קטנים. "שמן אקליפטוס הוא מסיר כתמים טבעי", הסבירה שנטל, "סודה לשתייה עוזרת למשוך את הכתם למעלה מהבד". לאחר ששפשפתם את הסודה לשתייה, פשוט הכניסו את הבגדים המוכתמים לכביסה רגילה - והיא אמורה לצאת כמו חדשה.

@mama_mila_ Say goodbye to tough food stains on clothes ? #laundryhacks #hometips #stainremover ♬ Be My Lover - La Bouche

יש לנו עוד טריקים להסרת כתמים
אתם עושים כביסה לבנה לא נכון! זו הדרך הטובה והיעילה ביותר
גאוני: כך תסירו כתמים ותעלימו את הריח הרע מכריות הספה
"שיטת הניקיון הטובה בעולם": הטיפ המבריק להסרת כתמים קשים מהשטיח


שנטל התלהבה מטריק הניקיון ואמרה שהוא "חוסך לה זמן" בעבודות משק הבית. העוקבים הנלהבים שלה אהבו גם הם את השיטה ושיבחו אותה עליה. אחתה כתבה: "הו, הייתי צריכה לראות את זה היום! הבוקר שלי מוקדש להסרת כתמי מזון, כתמי דשא וכתמי דיו". שנייה כתבה: "אומייגד, אני זקוקה לזה בכל פעם שאני לובשת חולצת טריקו לבנה ומכתימה אותה בכתמי פסטה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בסרטון נוסף שלה היא השתמשה בשיטה דומה להסרת כתמי שומן

אז איך מורידים כתמי שמן ושומן מבגדים? גם הפעם תצטרכו צלחת, מברשת קרצוף, סודה לשתייה, אבל במקום שמן אקליפטוס היא משתמשת בסבון כלים.

שנטל מניחה את הצלחת בתוך החולצה, בדיוק מאחורי הכתם. ואז היא משפריצה מעט סבון כלים ומפזרת קצת סודה לשתייה מעל. "סבון הכלים שואב את השומן והסודה לשתייה סופגת את השמן", היא הסבירה בכתוביות בסרטון. בשלב הבא היא משתמשת במברשת קרצוף בתנועות קלות ומעגליות על גבי סבון הכלים והסודה לשתייה. "לאחר מכן תשטפו במים ותראו את הכתם נעלם," היא אמרה.

התגובות לסרטון הזה כללו גם הרבה שיטת אחרות להסרת כתמי שמן מבגדים והן נעו בין סבון כלים בלבד לשמפו יבש. "אם זה כתם טרי, אפשר להסיר אותו גם עם מלח, על ידי פיזור שלו על הכתם, המתנה של 10 דקות ושטיפה", הציע אחד מהמגיבים.

אחת החלופות המוזכרות בתגובות נראית כאופציה טובה אם אתם מודאגים מהשימוש במברשת הקרצוף על בד עדין. "פזרו על הכתם אבקת טלק של תינוקות או עמילן תירס, עם מטלית סופגת או מגבת נייר מתחת. המברשת שבה נעשה שימוש בסרטון הזה עלולה להיות גסה מדי עבור הבגדים שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully