וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקה עוררה ויכוח אחרי שהודתה באיזו תדירות היא מכבסת כל פריט בבית

14.3.2023 / 0:03

גורו ניקיון העלתה לרשת סרטון שבו היא הסבירה כל כמה זמן יש לכבס מגבות, מצעים וכו'. אלא שרוב המגיבות ממש לא הסכימו איתה. צפו בסרטון ושיפטו בעצמכם

כל כמה זמן צריך לכבס כל דבר?/CleanSnob Cleaning Specialist

מומחית ניקיון העלתה לרשת סרטון שבו היא שאלה "באיזו תדירות אתן מכבסות את זה?" ושיתפה את הרגלי כיבוס המצעים, המגבות והשמיכות שלה - ובמקום לאחד היא יצרה מחלוקת גדולה ברשת. אושיית הניקיון שקוראת לעצמה "הסנובית של הניקיון"

בסרטון היא מראה כל פריט ולאחר מכן מספרת לאנשים באיזו תדירות הם צריכים להישטף. כך לדבריה יש לכבס את השטיחונים לאמבטיה מדי שבוע, את המגבות חובה לכבס אחרי שלוש פעמים שמשתמשים בהן ואת המצעים יש לשטוף לפחות פעם בשבוע.

כשזה מגיע לשמיכות - יש לנקות אותן כל שבועיים, בעוד שמטליות או מגבות מטבח יש לכבס מדי יום!

@cleansnob How often should you wash that? Cleaning laundry routine on how often you should wash sheets towels bath mats blankets. #laundry#cleantok#cleanthatup#cleansnob @cleansnob @cleansnob @cleansnob ♬ FEEL THE GROOVE - Queens Road, Fabian Graetz

עוד באותו נושא
לכבס מצעים פעם בשבועיים?! מומחית הכביסות שוברת מוסכמות

ויכוח סוער: כל כמה זמן צריך להחליף ולכבס את הפיג'מה?


בתגובות, אנשים היו מודאגים מהעלויות הכספיות של כביסה בתדירות גבוהה כל כך. אחד כתב: "חשבון המים שלה בטח עומד על 1,000 דולר". אבל רבים מהממגיבים הסכימו איתה ועם התדירות שהיא קבעה: "אני מסכים עם הכל!", כתב אחד מהמגיבים, "חוץ ממטליות המטבח. אני משתמש במגבות נייר. אני לא יכול לסבול את הריח של מגבות בד במטבח אז אני לא משתמש בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully