וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבס מצעים פעם בשבועיים?! מומחית הכביסות שוברת מוסכמות

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 1:01

במותג דפי הכביסה Washland טוענים שיש לכבס פריטים בתדירות נמוכה יותר מהמקובל - ובשורה שכזאת מפי מומחים הלחיצה את חולי הניקיון. מי צודק בויכוח?

כל כמה זמן יש לכבס פריטים/Facebook/Washland

כשזה מגיע לכביסה של החולצות, המכנסיים, התחתונים, המגבות, הסדינים והמצעים שלנו - אין באמת כלל כתוב. אולם, כל חולה ניקיון יודה שיש לו טווח זמנים קבוע לכיבוס פריטים ספציפיים, כשזה בדרך כלל לבישה של פריט פעם אחת ולכביסה.

מוקדם יותר הקיץ שיתף מותג חומרי הכביסה Washland סרטון הדרכה המדבר על תדירות הכביסות המומלצת. למרבה ההפתעה, המומחים ממליצים לכבס בתדירות נמוכה יותר מהנורמה, מה שעורר ויכוח סוער ברשת.

לפי הסרטון יש לכבס גרביים אחרי כל לבישה (הגיוני) אך אם מדובר בחזיות יש ללבוש אותן 3-4 פעמים לפני שמכבסים. השוס מגיע בחולצות, כשעל פי המותג הסביבתי יש לכבס אותן רק אחרי 2-4 לבישות. כלומר רק אחרי שלבשתם את אותה חולצה 4 פעמים ברצף - עליכם להכניס אותה למכונה.

זה לא נגמר שם. הסרטון ממליץ לכבס פיג'מות אחרי 3-5 לבישות, מצעים פעם בשבועיים, מגבות פעם עד פעמיים בשבוע וג'ינסים רק אחרי 10 לבישות.

האם זו תדירות הכביסות הנכונה?

הסרטון צבר מעל 9 מיליון צפיות בפייסבוק, כשחובבי ניקיון רבים נותרו המומים מההמלצות. "איכס, יש להחליף מצעים פעמיים בשבוע. מה זאת אומרת רק פעם בשבועיים?!", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "צריך לכבס חולצות לאחר כל לבישה. להמשיך ללבוש את אותה חולצה 4 ימים ברצף זה דוחה". אישה נוספת הסכימה: "לכבס חולצות אחרי 2-4 לבישות? ברור, אם אני רוצה להריח כמו בית שחי".

אדם נוסף כתב בתגובות: "אני מכבס את הבגדים שלי אחרי כל לבישה. מצעים כל חמישה ימים. ההמלצות שלכם נוגדות את מי שאתם". אחר הוסיף: "הבגדים לוכדים לכלוך ושיער מיום אחד של לבישה. לא יכול ולא צריך ללבוש אותם למשך יותר מיום לפני כביסה". משתמשת נוספת כתבה: "זה מגעיל. אני מכבסת את הבגדים שלי אחרי לבישה אחת ולא מסוגלת לישון בסדינים שלא עברו כביסה מזה שבוע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תדירות כביסות. Facebook.com/Washland, צילום מסך
מצעים רק פעם בשבועיים?!/צילום מסך, Facebook.com/Washland

עם יד על הלב: כל כמה זמן אתם מכבסים חולצות?

אחרי כל לבישה, ברור
תלוי עם הזעתי. לרוב אחרי 2 לבישות
3-4 לבישות לפחות
רק כשהן מתחילות להסריח
6246 משתתפים

היו גם כמה שתמכו ברעיון לתת למכונת הכביסה קצת מנוחה. "אדם שפוי לא מכבס בגדים בתדירות כזו גבוהה. זה בזבוז מוחלט של זמן, מים וחשמל", כתב אחד בתגובות ואחרת הוסיפה: "איך יש לכם זמן לכבס כל כך הרבה? עם הבישולים, הטיפול בילדים, הסדר והניקיונות של הבית, מתי יש לכם זמן?!".

אחר הבהיר: "אני מכבס דברים שכצריך לכבס אותם. אין לי תדירות קבועה. אם בגד מריח טוב אז אמשיך ללבוש אותו ואם הזעתי והוא מריח רע אז אכבס. זה בזבוז זמן לכבס כל פריט אחרי לבישה אחת, אבל שכל אחד יחיה לפי האמונה שלו".

מה אתם אומרים: אולי הגיע הזמן להפחית בכביסות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully