וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה ניקתה את שמיכת הפוך של בעלה ומה שיצא משם החריד את כולם

28.4.2021 / 23:40

מומחית "עשה זאת בעצמך" טענה כי בעלה מזיע יותר מדי והשמיכה שלו כבר לא יוצאת נקייה ממכונת הכביסה אז היא החליטה להעביר את השמיכה השרייה ארוכה ולשטוף אותה. התוצאה הייתה מגעילה מאוד וגרמה לצופים לצחוק במבוכה - אבל גם להיגעל

אישה מנקה ידנית את שמיכת הפוך של בעלה/danielsclan / Tiktok@

אנחנו בעיצומה של עונת המעבר מבגדי החורף לקיץ ורבים מאיתנו מאפסנים את שמיכות הפוך - עד החורף הבא. אבל רגע לפני - אולי כדאי שתדעו כמה ליכלוך מצטבר לכם בשמיכה איתה עברתם את כל הימים הקרים. זה מה שקרה לאישה אחת שנשארה המומה אחרי שניקתה את שמיכת הפוך מלאת הזיעה של בעלה וראתה את כמות הליכלוך והזוהמה שיצאה ממנה.

ויקי דניאלס הסבירה שבעלה מזיע כל כך הרבה עד שמכונת הכביסה לא מצליחה לנקות את השמיכה כמו שצריך. כדי לנקות אותה היא השרתה את השמיכה במשך כמה שעות, והתוצאות היו מחרידות.

ויקי משתפת בדרך כלל מטלות של עשה זאת בעצמך ומתכונים בטיקטוק שם היא ידועה בתור @danielsclan, אבל ניקיון שמיכת הפוך גרמו לה להפוך ללהיט ויראלי ולשיחת היום.

הסירטון המגעיל שחושף את הזוהמה

בסרטון, שנצפה כבר כ-5 מיליון פעמים, נראית ויקי ממלאת אמבטיה עם חומרי ניקוי, כולל מרכך כביסה. תוך כמה שניות אחרי הכנסת השמיכה, המים מתחילים לשנות את צבעם. היא מכניסה את כולה לתוך המים, ונותנת לה לשרות בהם במשך שעות. כשהיא חוזרת, היא מוצאת מים עכורים, מלאי לכלוך וצבע חום.

ויש גם סירטון המשך

בסרטון המשך היא מכניסה את השמיכה פעם נוספת להשרייה באמבטיה. אחרי השרייה ארוכה נוספת - בה המתינה עד שראתה שהמים שיוצאים ממנה נקיים, היא שטםה אותה במקלחת ומכניסה למייבש הכביסה - לפני שהיא מחזירה אותה לבסוף לבעלה.

שיטת הניקיון של ויקי גרמה לאנשים להיות בהלם ממה שהיה לפני ומה שנשאר אחרי. "השמיכה שוקלת 8 קילו פחות", צחק אחד המגיבים ושני הוסיף: "תודה שעשית את זה, השמיכה הייתה צריכה את זה". שלישי הוסיף בצחוק כי: "שטפת את כל הזיכרונות", ומגיב נוסף הצביע כי השמיכה נראית בצבע אחר לחלוטין ממה שהייתה לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully