וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטה מפתיעה לניקיון מהיר של המיקרוגל - מבלי להשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 7:32

מומחית ניקיון שיתפה את הטריק המפתיע והמהיר שלה לניקוי המיקרוגל - בלי שום צורך להשתמש או לקנות שום חומרי ניקוי. אתם חייבים לנסות בעצמכם - כי כבר יש לכם בבית את כל מה שאתם צריכים

שיטה לניקוי המיקרוגל/carolina.mccauley

אין דבר מייאש יותר מלנקות את המיקרוגל, בעיקר כשהוא מתמלא בכתמי אוכל דביקים וקשים להסרה. תושבת אוסטרליה החליטה לסייע לכם בהתמודדות השבועית עם ניקיון המיקרוגל והציעה טיפ שיבריק לכם את המכשיר תוך 7 דקות בלבד - והוא לא דורש שום מאמץ ושום שימוש במוצרי ניקיון יעודיים. למעשה, כל מה שאתם צריכים כבר נמצא אצלכם במטבח.

קרולינה מק'אולי, תושבת פרת', היא מומחית לניקיון שמחלקת טיפים בנושא ל-380 אלך העוקבים שלה באינסטגרם. היא טוענת שכל מה שאתם צריכים כדי לנקות את המיקרוגל זה רק סבון כלים, מים, מיץ לימון וספוג. "זה טריק הניקיון למיקרוגל הטוב ביותר שלי, תוך שימוש באפס מוצרי ניקוי", היא כתבה לצד הסרטון שפרסמה באינסטגרם.

בסרטון רואים את קרולינה לוקחת קערה, שופכת פנימה שתי כוסות מים, כף אחת של סבון כלים, כוס של מיץ לימון - ומערבבת. את הקערה היא מכניסה למיקרוגל ומחממת למשך 5 דקות. "האדים יפרקו את כל הלכלוך הדביק במיקרוגל שלכם", היא אומרת. לאחר החימום, העבירו ניגוב בחלק הפנימי בעזרת ספוג רטוב וחם - ובקלות כל הלכלוך והזוהמה ירדו.

תראו איך היא עושה את זה:

האלפים שראו את הסרטון אמרו שאהבו את הרעיון ואת העובדה שאין צורך להשתמש בחומרי ניקיון כימיים מורכבים ורעילים. "ניסיתי את זה וזה עובד כמו קסם", כתב אחד הצופים ואחר הוסיף: "אני אנסה את זה על המיקרוגל הסופר מגעיל שלי בהמשך היום".

אחרים הציעו שיטה אחרת - לחתוך לימון לחצי, לחמם אותו למשך 30 שניות ולשפשף באמצעותו את פנים המיקרוגל. אחר כתב: "אני רק שם קצת לימון ומים במשך שתי דקות במיקרו ובום. אפילו לא שתי כוסות מים, אולי חצי כוס. אני גם משתמש באותם מים כדי לנקות את כל שאר המכשירים שלי. הם מלאי ברק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully