וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים מזהירים: הטעות שאתם עושים במילוי מדיח הכלים הורסת את המכשיר

6.3.2023 / 23:52

זורקים כלים למדיח וחוסכים זמן יקר? אם לא תעשו כמה פעולות פשוטות וקבועות הוא לא יחזיק מעמד הרבה זמן ולא יעבוד בצורה אפקטיבית. אבל אל דאגה, בשביל זה אנחנו (המומחים) כאן

טריק מדיח הכלים שאתם חייבים להכיר/INSTGRAM - Mise en Place By Anita Birges/iz.amaya.style

כל מי שיש לו מדיח כלים מבין כמה זמן הוא חוסך. אבל כדי שהוא יעבוד לאורך זמן בצורה יעילה חשוב מאוד שתדעו להשתמש בו בצורה נכונה ולנקות אותו היטב. אם זה לא מספיק, לפי הדיילי מירור הבריטי מסתבר שיש טעות נפוצה שרובנו עושים שיכולה לגרום לתקלות מסוכנות במדיח ולגרום לכך שהכלים ייצאו מלוכלכים בסיום העבודה.

מומחים למדיחי כלים ממליצים לנקות אותם כל כמה חודשים, אבל זה כמובן תלוי גם בתדירות שבה אתם מפעילים אותם. "ניקוי תקופתי של המדיח יכול למנוע ממנו לצבור לכלוך ועובש, אבנית ובקטריות", הם אומרים, "תוודאו שאתם מנקים אותו בצורה יסודית".

מדיח כלים. ShutterStock
אל תעמיסו על המדיח יותר מדי כלים/ShutterStock

עוד טיפים למדיח
זו הדרך הנכונה ביותר לסדר את הכלים במדיח - והסוד המפתיע לכוסות גבוהות

זו הסיבה שהכלים יוצאים מלוכלכים מהמדיח - והיא לגמרי באשמתכם


אם אתם מחפשים לנקות את המכונה ואין לכם מושג מאיפה להתחיל - פשוט נגבו את המשטח החיצוני ואת אטמי הדלת בעדינות עם מטלית מעט לחה. אם אתם מעוניינים לנקות לעומק, הפעילו תוכנית ניקוי פנימי או אינטנסיבי ללא כלים בפנים.

כמו כן, חשוב לוודא שהמדיח שלכם אינו עמוס יתר על המידה שכן יחד עם סידור לא נכון זה עלול לגרום לתוצאות גרועות מאוד. כדי למנוע ריחות רעים - ודאו שאתם משתמשים בתוכנית שטיפה מתאימה לרמת הלכלוך שיש על הכלים שלך ומספר הכלים בתוכו.

את זה ידעתם?

אתם משתמשים בטבליות מדיח הכלים שלכם לא נכון - וסתם הורסים לעצמכם את המדיח

לכתבה המלאה

כאשר אתם לא משתמשים במדיח הכלים, המומחים של חברת בקו ממליצים להשאיר את הדלת שלו פתוחה כדי להכניס אוויר פנימה, שכן "אם הדלת סגורה - החיידקים יחגגו בלחות שתיווצר".

חשוב גם להסיר אבנית באופן קבוע מהמכונה באמצעות מסיר אבנית וחומרי ניקוי שפותחו במיוחד למדיח כלים על בסיס חודשי כדי להבטיח שהמדיח עובד ביעילות מירבית. המומחים ממליצים גם לנקות את המסננים: "הסירו ונקו באופן קבוע את המסננים שנמצאים בבסיס מדיח הכלים. לצד זה, הסירו ושיטפו באופן קבוע את זרועות הריסוס ונקו את החרירים החסומים".

  • עוד באותו נושא:
  • מדיח כלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully