וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם משתמשים בטבליות מדיח הכלים שלכם לא נכון - וסתם הורסים לעצמכם את המדיח

8.9.2022 / 23:41

טכנאית מכשירי חשמל טוענת שהיא נאלצה לתקן אינספור מדיחי כלים בגלל שאנחנו לא משתמשים בטבליות מדיח הכלים שלנו בצורה הנכונה. היא מבקשת שנשים לב איך עושים את זה נכון

טריק מדיח הכלים שאתם חייבים להכיר/INSTGRAM - Mise en Place By Anita Birges/iz.amaya.style

אנשים רק עכשיו הבינו שכל חייהם הם השתמשו לא נכון בטבליות מדיח הכלים וזה מוציא אותם מדעתם. נראה אם גם אתם תתחרפנו: טכנאית מכשירי חשמל טוענת שאופן השימוש בטבליות למדיח, אלו הנוזליים המגיעים בתרמילים, משבש את פעולת המדיח ושהיא נאלצה לתקן לא מעט מדיחי כלים בגלל זה.

הסרטון האחרון של רנה בעמוד הטיקטוק שלה - שם היא מייעצת רבות על מכשירים חשמליים ממכונות כביסה ועד מקררים - צבר מעל מיליון צפיות והשאיר אנשים בהלם. היא אמרה בו: "כשאתם משתמשים בטבליות מדיח הכלים שלכם, האם אתם מכניסים אותן למגירה או לא? והתשובה היא: אתם לא צריכים. אלא אם כן יש לכם אזור שמיועד ספציפית 'לטבליות' במדיח שלכם - משהו שאני אישית לא ראיתי מעולם בשטח - אתם ממש לא רוצים לשים את הטבליות האלה בתוך המגירה".

טבליה למדיח הכלים. Sergey Lapin, ShutterStock
לא למגירה!/ShutterStock, Sergey Lapin

רנה הסבירה מדוע: "זה בגלל שכשמעטפת הג'ל הזו בצד החיצוני של התרמילים נוגעת אפילו בטיפה קטנה של מים, היא נהיית ממש דביקה ומדיחי הכלים, כמו שאתם יודעים, לא ידועים כמקומות יבשים במיוחד. נאלצתי להחליף התקנים פנימיים במדיחי כלים כי אנשים שמו בהם תרמילים לעתים קרובות מדי וזה גרם להם להתפרץ או להיתקע. אז לא, אל תכניסו אותם למגירה במדיח. במקום זאת, שימו אותם בתחתית מדיח הכלים שלכם. רק וודאו שהם לא נוגעים בגוף חימום חשוף אם יש כזה. אתם גם יכולים לעשות את מה שאני עושה ולשים אותם במגירת הסכו"ם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הנה ההסבר המלא שלה:

מגיבים שיתפו עד כמה הופתעו מהתגלית. "את צוחקת?! אחותי, למדתי משהו חדש היום", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "התחלתי לשים אותם במגירת הסכו"ם בזכותך וזה בהחלט עובד טוב יותר". עם זאת, חלק מהמגיבים התעקשו שמעולם לא הייתה להם בעיה עם השיטה המקורית - וחלקם אף טענו שהם יתמוססו מהר מדי אם הם פשוט ייזרקו למכונה. רנה מתעקשת שהם לא יתמוססו מהר עד כדי כך שהם לא יעשו את העבודה שלהם והוסיפה: "זו גם הסיבה שהצעתי לכם את מגירת הסכו"ם. שם הם יתמוססו קצת יותר לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully