וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה שהכלים יוצאים מלוכלכים מהמדיח - והיא לגמרי באשמתכם

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 23:34

מומחה למכשירי חשמל טוען שהאופן בו אתם משתמשים במדיח הכלים הוא זה שגורם לכלים לצאת לא נקיים מספיק - ודווקא הדרך הנכונה רק תחסוך מכם מאמץ

זה מה שקורה בתוך מדיח כלים בזמן שהוא עובד/Bito

כמה פעמים כבר יצא לכם להוציא את הכלים מהמדיח ולהתעצבן שהם לא נקיים מספיק? אי אפשר באמת לספור. אנחנו תמיד מאשימים את המדיח בכלים המלוכלכים שלנו - אבל מתברר שהאשמה היא כולה שלנו. הרגל מגונה שלנו פוגע למעשה בעבודת המדיח ומוציא לנו כלים מלוכלכים.

מומחה למכשירי חשמל הסביר מדוע הכלים יוצאים לעיתים לא נקיים מספיק מהמדיח - כשלמעשה אם תקפידו לוותר על שלב אחד בדרך לשם, לא רק שהכלים שלכם יצאו נקיים יותר - גם תוכלו לחסוך לעצמכם זמן ועבודה מיותרת.

בסרטון ששותף בחשבון הטיקטוק Mechnically Incleyened, מקצוען הסתכל על מדיח הכלים של אישה אחת כדי לנסות לברר מדוע הכלים יוצאים "מטונפים" לאחר סיום העבודה. מהר מאוד הוא שאל "היא שוטפת את הכלים שלה לפני שהיא מכניסה אותם?", והאישה אישרה שכן. הוא השיב: "זו הסיבה שזה הופך מעורפל, כי הסבון לא מפרק את הליכלוך והשומן". כלומר, בזה שאתם שוטפים את הלכלוך והשומן לפני שאתם מכניסים את הכלים למדיח - אתם בעצם פוגעים בעבודה שלו ומביאים לתוצר שאינו מושלם. אז נכון, לפני שמכניסים את הכלים למדיח כדאי ואף רצוי לרוקן את שאריות האוכל שבהם - אך אין צורך לשטוף. תנו למדיח לעשות את מה שהוא נועד לעשות.

הנה ההסבר המלא שלו:

האם זה שכנע אתכם להפסיק לשטוף כלים לפני הכנסתם למדיח?

כן, מהיום מפנה שאריות וישר מכניס/ה
לא, אמשיך לשטוף לפני
כבר מזמן השתכנעתי וזה עובד!
1512 משתתפים

על אף שמומחים רבים ממליצים להימנע משטיפת כלים לפני הכנסתם למדיח, רבים ממשיכים לעשות זאת ולא מסכימים עם המומחים במבחן האמת. "אם לא אנקה את הכלים שלי לפני המדיח, הם לא יצאו נקיים.. מניסיון", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני תמיד שוטפת כלים לפני שאני מכניסה אותם למדיח. אני לא סומכת עליו". אדם נוסף הסכים: "אני שולף כלים מלוכלכים ושמנוניים מהמדיח אם אני לא שוטף אותם מראש. כמו מריחות של שומן על פני הצלחות".

אחר כתב: "ניסיתי וזה לא עבד עבורי. חייב לשטוף את הכלים לפני. לא יכול פשוט לגרד מהם את השאריות ולהכניס למדיח". אדם נוסף סיכם: "מסתבר שאני חייב לשטוף את הכלים שלי לפני שאני מכניס אותם למדיח שעלה לי 3,500 דולר. איזה בזבוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully