וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מקומות בבית שאתם בטוח שוכחים לנקות והם צוברים חיידקים מסוכנים

1.3.2023 / 23:56

חובבת ניקיון שיתפה שלושה אזורים בבית שנוטים להזנחה כשזה מגיע לניקיון ובתגובות לסרטון שלה רבים הצדיקו אותה והודו שהם גם חוטאים האי ניקוי שלהם. האם גם אתם שוכחים שהם קיימים?

3 מקומות שאתם לא מנקים/@lucykalice

גם האנשים הכי אובססיביים לניקיון יכולים לפספס נקודות ואוזרים בבית שצוברים חיידקים וזקוקים לניקיון דחוף. הסיבה היא לא עצלנות: המקומות האלה סוג של "בלתי נראים" לפעמים וקל להחמיץ אותם. לוסי קאליס, חובבת ניקיון עם 52 אלף עוקבים ו-2 מיליון לייקים בטיקטוק, שחולקת בקביעות טיפים פשוטים אך גאוניים לניקיון - שיתפה בסרטון מהם המקומות בבית שסביר להניח שפספסתם בניקיון השבועי שלכם.

מי שמכנה את עצמה "מלכת הבית" בטיקטוק, שיתפה סרטון עם הכיתוב "מקומות שאנחנו שוכחים לנקות בבית. מחזיק מברשות השיניים הוא הכי מוזנח". הסרטון נפתח בנקודה בבית שאולי זכתה להכי הרבה תגובות של "לא זכרתי שזה קיים": מתחת לארונות המטבח.

בסרטון רואים את לוסי לבושה בכפפות, מרססת מתחת לארונות המטבח בתרסיס חיטוי ומעבירה מטלית כדי להיפטר מכל אבק וכתמי מזון שהצטברו שם. נכון שקל לשכוח מהאזור הזה?

הנה כל הטיפים שלה:

הנקודה השנייה של לוסי, אותה אולי חלקכם דווקא זוכרים, היא אדן החלון. לוסי מדגימה כיצד היא מנקה את אדן החלון שלה, כשהיא מסירה תחילה כל חפץ שהונח עליו ואז משתמשת במגבון כדי להסיר אבק ולכלוך מהאזור. כמובן שאתם גם יכולים להשתמש בתרסיס חיטוי ובמטלית - כפי שלוסי עשתה בארונות המטבח.

עוד מקומות ששכחתם לנקות
ארבעה מקומות בבית שרובנו נשכח לנקות אותם

איך לנקות את הדברים שאתם אף פעם לא מנקים


המקום השלישי שזכה לספוילר בטקסט המצורף לסרטון הוא מחזיק מברשות השיניים. המקום הזה הוא כר גידול לחיידקים ולכן מומלץ לשטוף אותו היטב בתרסיס חיטוי ומים ולנגב היטב עם ספוגית. היא מדגימה בסרטון כיצד הלכלוך המטריד שהצטבר שם הוסר בהצלחה.

אז מכמה מהמקומות האלה שכחתם?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אני לא ניקיתי את

תחתית ארונות המטבח
מחזיק מברשות השיניים
אדן החלון
ניקיתי את כולם!
311 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully