וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה מקומות בבית שרובנו נשכח לנקות אותם

29.9.2022 / 23:38

מומחית ניקיון חשפה: אלו המקומות שרובכם לא מנקים. אבל אל דאגה: היא גם הסבירה איך לנקות אותם נכון - וזה כולל אביזרים שלא חשבתם עליהם בכלל

4 מקומות שאתם שוכחים לנקות בבית/@blueland/

חושבים שאתם מנקים את הבית שלכם ביסודיות? גם אם אתם ממש מתאמצים לנקות אותו טוב, תמיד יש מקומות שתשכחו או שלא תנקו כמו שצריך. מומחית ניקיון מחברה שמתמחה בחומרי ניקוי אקולוגי והפחתת השימוש בפלסטיק ומחזיקה חשבון טיקטוק פופולארי שנקרא Blueland, העלתה לרשת סרטון עם ההבטחה המטרידה: "4 מקומות שאתם שוכחים לנקות בבית".

נכון שהמטבח והשירותים הם חדרים שמאוד חשוב לנקות, אבל גורו הניקיון טוענת שהחדר שצריך להתמקד בו בניקיון הוא דווקא חדר השינה ובעיקר המזרן של המיטה. "בלי ניקיון של המזרן, הוא יצבור אבק, זיעה ותאי עור מתים", היא כתבה והסבירה כיצד לנקות אותו, "תפזרו קצת אבקת סודה לשתייה, תנו לה לשבת על המזרן כמה שעות ואז תשאבו אותו".

@blueland Most of you said cabinets and around the fridge, but what about these 4 spots? ? #blueland #cleaningtiktok #cleaninghacks #cleaningtips ♬ original sound - Blueland

מקום נוסף שאנחנו צריכים לשים עליו דגש, או יותר נכון אביזר נוסף שחובה לנקות הוא השטיחון שיש כמעט בכל חדר שירותים או אמבטיה בכל בית. "השטיחון הזה בדרך כלל לח, הוא צובר בקטריות וחיידקים", היא הסבירה, "אל תשכחו להכניס גם אותו למכונת הכביסה שלכם מדי פעם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

והנה עוד 4 מקומות שאתם לא מנקים - וזה מסוכן

@blueland These 4 spots need some TLC too! Add them to your checklist. Are we missing anything? ? #blueland #cleaninghacks #cleantok #cleantips ♬ original sound - Blueland

אם אתם משתמשים הרבה במדיח הכלים שלכם, חשוב מאוד לנקות גם אותו מדי פעם ולא להזניח אותו. היא הסבירה: "תריצו תוכנית ניקוי עם מדיח ריק או שתשתמשו בשתי כוסות של חומץ לבן במקום חומר ניקוי כלים. המים החמים עם החומץ ימנעו מבקטריות לצמוח שם וגם יסייעו לכם להסיר ריח רע מהמכשיר".

לבסוף, היא הזכירה את מסך החלון כנקודת תורפה זמן הניקיון וצריך לזכור לנקות גם אותו. איך? "תערבבו מים רותחים עם סבון. קחו את התמיסה ותברישו את המסך. תקרצפו עד שהלכלוך יירד ותייבשו".

בסרטון נוסף באותו נושא היא פירטה עוד 4 מקומות שאנחנו שוכחים לנקות: מכונות הקפה - בה היא ממליצה להרתיח תערובת של חצי חומץ וחצי מים, הפילטרים של מדיח הכלים - אותם יש לפרק ולנקות עם סודה לשתייה ולשפשף עם מברשת שיניים, הפאנלים בקירות - אותם היא מנקה עם מטלית לחה ואבקת כביסה ודלת תנור האפייה - אותה היא מנקה עם סודה לשתייה וספוג רחצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully