וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שיחסוך מכם את הצורך לנקות את השירותים

1.9.2022 / 23:53

גורו ניקיון חשפה כיצד היא מנקה ביסודיות את השירותים שלה - מבלי באמת לנקות אותם. הסוד שלה הוא להניח בניאגרה מוצר שיש אותו בכל בית ומונע כתמים וריחות רעים באסלה

הדרך הנכונה להתמש בנוזל לניקוי אסלה/WIRECUTTER/TIKTOK

אף אחד לא אוהב לנקות את הבית, בטח שלא את השירותים - בדרך כלל המקום הכי מטונף בבית. מה אם נספר לכם שיש דרך לנקות את השירותים - בלי באמת לנקות אותם? וכל מה שאתם צריכים בשביל זה או פריט שרוב הסיכויים שיש לכם כבר בבית (או שלא יעלה לכם הרבה לקנות אותו).

אחרי שהבאנו כאן את הטריק לניקוי השירותים עם מי פה, גורו ניקיון העלתה לערוץ היוטיוב simple & fast שיטה שבה היא מנקה את השירותים באמצעות משחת שיניים המשולבת עם סודה לשתייה
כחומר הפעיל (כן, יש מוצר כזה).

כפי שאפשר לראות בסרטון שלה, האישה עושה חורים קטנים בשפופרת של המשחה באמצעות מחט קטנה. לאחר שהיא מחוררת את השפופרת, היא פותחת למחצה את הפקק כדי שלא יהיה סגור הרמטית (ומוודאת שהוא לא סגור בידי אטם). בשלב הבא היא לוקחת מספריים וחותכת את הפינה התחתונה של השפופרת כדי לתת למשחה עוד פתח לצאת בזמן פעולת הניאגרה. אחרי שהיא מסיימת לעשות את זה - היא מניחה את השפופרת בקרקעית הניאגרה ומורידה את המים.

צפו בטריק:

כאשר אנחנו מורידים את המים, הלחץ משחרר גם את משחת השיניים שמסייעת לנקות את האסלה, למנוע אבנית ומפיצה ריח נעים. הטריק הזה, אגב, מחזיק מעמד חודש שלם שרק אחריו תצטרכו להחליף משחה - כך שבמשך חודש האסלה שלכם תתנקה אוטומטית בכל הורדת מים. "משחת השיניים היא אנטיבקטריאלית והיא מפיצה רעננות ומסירה את הכתמים הצהובים", הסבירה מומחית הניקיון. משחת השיניים המושרית בסודה לשתייה גם תשאיר את משטח החרסינה נקי מכתמים קשים ומשאריות אבנית עקשניות.

שכנעה אתכם לנסות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully