וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק לניקוי השירותים עם מוצר שאין מצב שחשבתם עליו

20.12.2021 / 23:35

אף אחד לא אוהב לנקות את השירותים, אבל מסתבר שיש טריק לניקיון פשוט ויעיל של האסלה באמצעות חומר מפתיע שכמעט לכל אחד יש בבית. צפו ותראו בעצמכם

הדרך הנכונה להתמש בנוזל לניקוי אסלה/WIRECUTTER/TIKTOK

אף אחד לא אוהב לנקות, בטח שלא את השירותים. אלא שמסתבר שיש טריק מפתיע שיהפוך את המטלה הזו לקלה ויעילה הרבה יותר ואם ניקיתם עד היום עם נוזל ניקוי אסלות אז כנראה שלא עשיתם את זה נכון.

אם גם האסלה שלכם נראית מלוכלכת אחרי שאתם מקרצפים אותה, מה שעשוי לפתור את הבעיה זה פשוט... בקבוק עם מי פה.

מסתבר שלא רק שהנוזל הזה יעשה פלאים ויבריק את האסלה שלכם, הוא גם יגרום לשירותים שלכם להיות בריאים יותר עבורכם, כיוון שהאלכוהול שבו יהרוג את הבקטריות שמצטברות שם. כל מה שאתם צריכים זה פשוט לשפוך את הנוזל על האסלה ולתת לו להיספג במשך חצי שעה שאחריה אתם צריכים לקרצף בעדינות את האזור עם מברשת אסלה וכל הלכלוך הלא רצוי יתנקה. בנוסף הנוזל יעניק לחדר השירותים ריח מרענן - וכל זה בלי חומרים כימיקליים.

צפו: כך זה עובד

אם בא לכם אתם אתם יכולים גם להפוך להרגל קבוע שבכל פעם שאתם משתמשים במי פה בשימוש הטבעי שלהם (אתם זוכרים? גירגור בפה) לירוק אותם לאסלה במקום לכיור.

אגב, בסרטון שנצפה כבר מעל לחצי מיליון פעם אפשר לראות דוגמא לטריק נוסף שכדאי לבדוק אם הוא עובד. הבחור פשוט לוקח אבקת כביסה לבנה, שלטענתו לעיתים מנקה טוב יותר את השירותים מאשר הנוזל הייעודי. הוא שופך כוס אבקה אל תוך האסלה בפיזור נרחב ואחרי כ-20 דקות הוא פשוט מכניס את מברשת הניקוי לתוך המים ומעביר אותה על האסלה ומבטיח שזה יגרום לאסלה להבריק כמו חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully