וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד היום ניקיתם את השירותים לא נכון - אך האם זו הדרך הנכונה?

8.9.2021 / 23:45

חושבים שאתם עושים ניקיון יסודי בשירותים שלכם? משתמש טיקטוק שזכה לאהדה רבה ברשת טוען ששיטת הניקיון שלכם שגויה ומסביר כיצד נכון לעשות זאת - אך לא כולם משוכנעים שטעו

הדרך הנכונה להתמש בנוזל לניקוי אסלה/WIRECUTTER/TIKTOK

יותר מ-2.5 מיליון צפיות קיבל סרטון של משתמש טיקטוק (@Wirecutter) שהדגים כיצד נכון לנקות את פנים האסלה בשירותים שלנו - ומתברר שכולנו טעינו בכך עד היום. עם זאת, לא כולם ממהרים לאמץ את השיטה החדשה שלו ויש להם כמה סיבות משכנעות מדוע לא.

משתמש הטיקטוק האמריקאי טוען שהשיטה בה כולנו משתמשים בנוזל לניקוי האסלה אינה נכונה והיא לא מנקה באופן יסודי את פנים האסלה והוא מציג כיצד יש לעשות זאת, כשהתוספת המשמעותית היא דלי של מים. כמקובל, כשזה מגיע לניקיון האסלה, אנו מפזרים נוזל לניקוי אסלות על דפנות האסלה ונותנים לנוזל לעשות את עבודתו לפני שאנחנו מורידים את המים. כפי שמנקי אסלות מנוסים יודעים, יש צורך להשתמש במברשת האסלה לשפשוף האזורים המוכתמים, אולם אם אזורים אלו נמצאים מתחת למפלס המים - הנוזל לא תמיד מגיע אליהם מאחר שהוא מדולל עם המים. יוצר הסרטון טוען שיש צורך להוריד את מפלס המים שבאסלה הכי נמוך שרק אפשר וכך לאפשר לנו גישה לשפשוף האזורים המטונפים בה.

בסרטון הוא מדגים כיצד המים באסלה מפריעים לניקיונה. הוא לוקח דלי מלא במים, שופך אותם לאסלה ומאלץ אותה לבצע הורדת מים מבלי להוסיף מים חדשים מהמיכל. כשמפלס המים יורד הוא מדגים כיצד הוא מפזר את חומר הניקוי בקלות ומשפשף, ומוסיף: "כך המים לא ידללו את חומר הניקוי".

תראו איך הוא עושה את זה:

תאמצו את שיטת הניקיון החדשה?

לא, לגמרי מיותר
רק אחרי שאעשה ספונג'ה וכבר יהיה לי דלי מוכן
כן, זה בהחלט נראה יעיל יותר
699 משתתפים

על אף שזה נראה מרשים - התגובות לסרטון היו חלוקות. רבים הודו לו על השיטה: "למדתי משהו חדש היום", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אז כל הזמן הזה עשיתי את זה לא נכון?! איזה בושות". אדם שלישי כתב: "ובלי להתיז מים לכל כיוון. זה גאוני!".

אחרים פחות התלהבו: "זו בעיה נפוצה בעיקר בצפון אמריקה מאחר ששם מפלס המים בשירותים גבוה יותר. אצלנו הוא די נמוך ולא מהווה בעיה", הסביר אחד בתגובות ואחר הוסיף: "מנקה אסלות הוא נוזל מרוכז. ניתן לדלל אותו בלי בעיה. 40 שנה שאני מנקה ככה שירותים ומעולם לא הייתה לי בעיה". משתמשת נוספת כתבה: "אף אחד לא ישקיע בזה מאמץ נוסף. למלא דלי מים רק כדי לנקות את האסלה? מיותר". משתמשת אחרת הוסיפה: "כמנקה מקצועית אני יכולה להעיד - אנחנו פשוט לא עושות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully