וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק לניקוי קל של קירות הבית - עלול להיות מסוכן מאוד

19.8.2021 / 23:38

לאחרונה סחף את טיקטוק טרנד ניקוי שבו אנשים משתמשים ברולר צביעה כדי לנקות את הקירות בבית. אלא שמומחי ניקיון הסבירו: זו שיטה ממש לא יעילה ואפילו מסוכנת

שיטת ניקוי קירות מסוכנת/@tanyahomeinspo

חולי ניקיון? לאחרונה עלה לטיקטוק טריק לניקוי קירות הבית שסחף את הגולשים - הרי לא משנה כמה זמן תקדישו לנקות את הבית, תמיד תמצאו סימני לכלוך על הקירות. מי שהשתמש בטריק מבטיח שזו דרך קלה לגרום לקירות להיות נקיים בתוך דקות - וזה גם יגרום לכל הבית להריח מדהים. עם זאת, על פי ה"סאן" הבריטי, מומחי ניקיון מזהירים כי הטריק הזה יכול לגרום יותר נזק מאשר תועלת.

על מה מדובר? הכל התחיל בסרטון בו צפו לא פחות מ-9 מיליון איש של טיקטוקרית בשם טניה שמשתפת לא מעט טיפים וטריקים לניקוי - שהדגימה כיצב בעזרת רולר של צביעת קירות, היא מערבבת סודה לשתייה עם כמות נדיבה של חומר ניקוי אנטי בקטריאלי ואז מגלגלת את הרולר על הקירות. לדבריה השימוש ברולר הופך את ניקוי הקיר לקל במיוחד כיוון שפשוט מגלגלים אותו על כל האזור, כך שאין צורך לשפשף בכלל.

ככה היא עושה את זה

גולשים רבים נדהמו מהשיטה שלה והתלהבו אבל מומחים לניקיון חשפו שהטריק הזה יכול לגרום נזק רב. באחד הפוסטים שהעלתה מישהי ובו היא מראה כיצד היא מנקה את הקירות בשיטה הזו, מומחה לניקיון הגיב לה וכתב: "זה לא ניקיון, את רק מגלגלת כימיקלים על הקיר. הדרך הנכונה לנקות את הקירות היא בידיים עם מטלית".

אחרי שמישהו הודה שהטריק הזה לא נועד באמת לנקות את הקירות, אלא יותר כדי לגרום לבית להריח טוב יותר, המומחה השיב: "זה עדיין בזבוז - כי הבית יריח טוב רק כל עוד הקירות רטובים, לא כשהם יבשים".

מומחה ניקיון שני הצטרף לדיון והבהיר: "זה לא נקרא לנקות - זה לצבוע עם מכחול. הרולר הוא מוצר שסופג חומר ולא מנקה". מומחית נוספת אף הזהירה כי השיטה הזו עלולה להוות סכנת שריפה אם משתמשים בה שוב ושוב - כיוון שחומרי החיטוי הם דליקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully