וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שלא ידעתם עליו יחסוך לכם עבודה וזמן בניקיון בזמן צביעה

26.5.2020 / 0:11

כולנו מתקנים וצובעים את הבית, אבל שונאים את הניקיון לאחר מכן - כולל זה של המברשת המרגיזה. גולשת בפייסבוק חשפה את השיטה שלה שיכולה לחסוך לכולם הרבה מאוד זמן ומאמץ

YOUTUBE

בסרטון - צביעת בניינים בשיטה ייחודית

אנשים רבים ניצלו את הסגר בימי הקורונה כדי לשפץ את הבית שלהם, כשחלק גדול מהם הרים בתקופה הזאת מברשת צבע, אולי בפעם הראשונה בחיים שלהם. אז כמו רוב מי שכבר צבע דבר או שניים בחייו יודע, לצבוע זה כיף, אבל לנקות אחרי זה ממש לא, ולנקות את המברשות זה משימה מרגיזה וארוכה. הבעיה הגדולה יותר מתחילה כשאנחנו נמצאים בעיצוצם של מספר ימי צביעה וצריכים לנקות את המברשת מדי יום.

אז אנחנו שמחים לבשר שנראה שהימים של לעמוד מעל הכיור ולשטוף מהמברשת את כל הצבע שהתייבש נגמרו - בזכות טריק יפה ומקורי של אישה אחת שהפכה לוויראלית בזכותו. הרעיון שלה מושלם לפרויקטים הקטנים שצריכים רק קצת צבע, ואנשים ברשתות החברתיות תוהים איך הם לא חשבו על זה בעצמם.

האישה הסבירה שכל מה שהיא הייתה צריכה לעשות זה להכניס את המברשת המלוכלכת לתוך שקית פלסטיק של סנדוויצ'ים, עם זיפלוק - כלומר מהסוג שיש אפשרות לאטום, ולחזור אליה מאוחר יותר.

היא כתבה זאת בפייסבוק: "אנחנו כולנו שונאים לנקות מברשות מלוכלכות בכל ערב נכון? אז או שאנחנו מבלים דקות ארוכות בקירצוף או שאנחנו ניגשים אליהן רק ביום לאחר מכן כשאנחנו צריכים אותן? כדי לחסוך את העבודה המלוכלכת - פשוט בגמר הצביעה תכניסו את המברשת לשקית אטומה עד שתצטרכו אותה שוב, והצבע לא יתייבש. כשתסיימו את העבודה, אתם יכולים פשוט לנקות את זה, ולהכין את המברשת לעבודה הבאה שלכם".

היא כתבה את הפוסט בקבוצת מיס הינץ' עצות לניקיון, ואוהבי הניקיון בקבוצה פשוט נהנו מזה, ובעוד שכמה אנשים שיבחו את הרעיון שלה, אחרים העלו הצעות משלהם. "לא ידעתי את זה, אין ספק שאשתמש בזה", כתב אחד ושני הוסיף גרסה משלו: "אני עוטף את שלי בניילון נצמד, אותה התוצאה". שלישי אמר כי הוא ממש מגדיל ראש ו"מכניס את המברשת לפריזר, אז היא טובה לשימוש לעוד שבוע לפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully