וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה המגעילה בגללה אתם חייבים לשאוב את המזרן שלכם כל שבוע

25.11.2021 / 23:30

מנקה מקצועית העלתה סרטון שבו היא חשפה את הטכניקה לניקיון המזרן וכמה טינופת יצאה ממנו. וגם: מה התדירות שבה צריך לנקות אותו וגם להחליף את המצעים?

זו הסיבה בגללה אתם חייבים לשאוב את המזרון שלכם/@thebigcleanco

האם אתם נוהגים לנקות את מזרן המיטה שלכם? אם התשובה שלכם היא לא ממש - אתם בסכנה, כי מסתמן שזה אחד הפריטים הכי מלוכלכים בבית שלכם שאתם חייבים לנקות ביסודיות. קייסי סטיבנס, שמנהלת חברה לניקיון, העלתה לחשבון הטיקטוק המצליח שלה סרטון שבו היא חשפה כמה לכלוך, אבק וטינופת מסתתרים בתוך המזרן שלכם וגם איך אפשר לנקות אותו ביעילות.

מה היא עושה אתם שואלים? ובכן, כדי להראות כמה לכלוך מסתתר במעמקי המזרן, היא השתמשה בשואב אבק ושמה בקצה שלו חתיכת בד שחורה ורק אז החלה לשאוב. "זהירות, ברגע שתראו את זה, לא תוכלו להתעלם מזה", היא כתבה בסרטון שלה, שנצפה יותר מ-420 אלף פעמים.

היא הוסיפה: "אני עומדת להראות לכם מה הדרך הכי יעילה לנקות את המזרן. קחו חתיכת בד ותכרכו אותה בקצה של השואב - זה יהיה כמו הפילטר שלכם עבור האבק ותאי העור החבויים". סטיבנס הראתה כיצד היא שואבת וכמה טינופת היא הוציאה מהמזרן.

צפו בסרטון ובלכלוך הרב שיוצא מהמזרן

בריאיון שערכה לאחר מכן עם news.com.au היא הסבירה מהי התדירות שבה צריך לשאוב את המזרן: "צריך לנקות את המזרן בכל פעם שאנחנו מחליפים את הסדינים. הסדינים צריכים להיות מוחלפים אחת לשבוע לפחות. מזרן שלא מנקים אותו באופן קבוע צובר אבק וטינופת כמו גם תאי עור מהגוף שלנו ונוזלי זיעה".

"אל תנסו את השיטה של כיסוי המזרן באבקת סודה לשתייה ואז לשאוב אותה, מכיוון שחלקיקים שלה יישארו על המזרן והם עלולים לגרום לבעיות עם סיבי המזרן לאורך זמן - שלא לדבר על זה שהם יכולים גם להזיק לשואב האבק שלכם", היא הזהירה.

אם יש לכם כתמים על המזרן, היא ממליצה לנקות אותם "באמצעות מים רגילים ומטלית - ואם זה לא עובד, השתמשו במעט מי חמצן 3%, שניתן להשיג ברשתות הפארם". כדי שהמזרן שלכם לא יתלכלך כמו זה שבסרטון שלה, היא המליצה על שימוש ב"מגן מזרן עמיד למים באיכות טובה וכביסת הסדינים במים חמים פעם בשבוע".

שאיבת אבק מהמזרון. @thebigcleanco, צילום מסך
היא שואבת את המזרן/צילום מסך, @thebigcleanco
שאיבת אבק מהמזרון. @thebigcleanco, צילום מסך
ותראו כמה לכלוך יוצא ממנו/צילום מסך, @thebigcleanco

עם זאת, חלק מהצופים הציעו פתרון אחר, כזה שאינו כרוך בשאיבה מתמדת של המזרן. "יש פתרון פשוט - השתמשו במגן מזרן באיכות טובה שאתם יכולים לכבס", כתב לה אחד מהמגיבים אבל לדבריה מגן מזרן לא מספיק: "למזרן הזה היה אחד כזה עליו", היא טענה.

צופים אחרים שהגיבו על הסרטון אמרו שהם ניסו בעצמם את השיטה שלה ונותרו מבועתים: "בדקתי את זה. אני שואבת את המזרן שלי כל שבוע ו- אוי אלוהים, זה היה כל כך גרוע", כתבה אישה אחת. "זה מגעיל אבל היינו צריכים לראות את זה. תודה על השיתוף", הוסיף צופה אחר ושלישי כתב: "אני מוכר שואבי אבק למחייתי ואנשים לא מבינים כמה לכלוך נכנס לתוך המזרנים האלה כשהם ישנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully