וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שיעזור לכם לנקות את מסילות החלון המטונפות

27.11.2019 / 0:00

זה נראה פשוט וחכם, אבל איך אף אחד עוד לא חשב על זה? באמצעות ספוג פשוט וסכין יפנית יצרה אישה באוסטרליה טריק גאוני שיעזור לכם להגיע למקומות שכבר התייאשתם מהם

שיטה לניקוי מסילות החלונות/TIKTOK

לנקות עובש מהמסילות של החלונות והדלתות יכול להיות סיוט של ממש, במיוחד אם מנסים לנקות באותם מקומות שנחשבים לקשים במיוחד. אבל אמא אחת מצאה פיתרון גאוני שכל מה שמצריך מכם זה ספוג וסכין יפנית. בסרטון שהיא עלתה לפלטפורמת הוידאו טיק טוק, האישה חשפה איך באמצעות חיתוך קל של הספוג היא יכולה להשאיר את המסגרות נקיות במיוחד.

בסרטון נראית האישה כשהיא מניחה ספוג גדול על המסילה של החלון, לפני שהיא מתחילה לסמן את גבולות המסילה באמצעות עט. לאחר מכן היא לוקחת סכין יפנית ועושה חרכים בספוג, כשהיא נזהרת לא לחתוך אותו לחלוטין. בשלב הבא היא מוסיפה מים וסבון ומעבירה את הספוג על המסילה.

מהמסילה מלאת העובש והפיח נשאר בסוף הסרטון מקום מצוחצח ונקי, מה שמוכיח שניתן באמצעות השיטה הזאת להגיע למקומות הקשים ביותר.

משתמשים ברשת החברתית שראו את הטריק התרשמו ביותר: "ראיתי כמה טריקים בחיים שלי, אבל הטריק הזה הוא אחד החכמים ביותר", כתב אחד המשתמשים ואחר הגיב: "אני בהחלט מתכוון לנסות את זה בבית".

עוד באותו נושא

אמא חשפה: הטריק הפשוט שיבריק לך את התנור בכמה דקות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully