וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ המנצח שמסיר כתמי זיעה מחולצות בהירות, בעזרת מוצר שיש בכל בית

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 13:12

אם אתם אוהבים את בגד הים שלכם, יש רק דרך אחת לנקות אותו מבלי להזיק לו. וגם: כל מה שצריך לדעת על הדרך הנכונה לכבס פריטי לבוש קיציים וטיפ מנצח להסרת כתמי זיעה מחולצות

מכונת כביסה בחדר כביסה. באדיבות קונסטרוקטה,
גם אצלכם הכביסה נערמת בקצב שיא בקיץ? חדר כביסה/באדיבות קונסטרוקטה

הקיץ כבר כאן, השמש קופחת, הטמפרטורות עולות, הזיעה נדבקת לבגדים וערמת הכביסה הולכת וגדלה. מה הדרך הנכונה לכבס ולייבש את פריטי הקיץ השונים, כמו: בגדי ים, מגבות חוף, בדי קיץ קלילים, ושאלת השאלות: איך מסירים כתמי זיעה? כן נו, הכתמים הצהבהבים המביכים הללו שמתעקשים להישאר מתחת לשרוולים של החולצות הבהירות שלנו, גם אחרי הכביסה.

פנינו למומחה כדי לקבל תשובות חד משמעיות וטיפים של מקצוענים:

לפני שמתחילים לכבס חשוב להסתכל על תווית הבגד - "הכלל הראשון והחשוב ביותר בכל כיבוס בגדים הוא לבדוק את המלצות הכביסה של היצרן. בכל בגד ובגד תוכלו למצוא את ההוראות על גבי התווית, בה יצוין מה הטמפרטורה המתאימה לכיבוס, המלצות לייבוש והאם בכלל הבגד מתאים לכיבוס במכונת כביסה" מסביר אסף מוטלו, מנהל מוצר מכונות כביסה של קונסטרוקטה.

פוליאסטר:

איך מכבסים? "פוליאסטר הוא בד סינתטי שמצריך טיפול קל בלבד. מומלץ להפוך את הבגד לפני שמכניסים אותו למכונת הכביסה ולהפעיל את תוכנית Easy-Care. בכדי לשמור על סיבי הבגד כבסו אותו עם אבקה בלבד וללא מרכך כביסה".
איך מייבשים? "סיבי בד הפוליאסטר מתאפיינים ביכולת להתייבש במהירות רבה, לכן יש להפעיל את מייבש הכביסה על טמפרטורה נמוכה בלבד ובכך לשמור על הבגד מפני התכווצות עתידית".

משי / סאטן:

איך מכבסים? "הבגדים העשויים מסאטן ומשי נוטים להיות עדינים מאוד ולכן חשוב לכבסם בכביסה עדינה ולשטוף במים קרים. ניתן להפעיל את מכונת הכביסה על תוכנית Delicates/Silk המתאימה לבדים מסוג זה. בנוסף, מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי עדינים על מנת לשמור על הברק והרוך של הבדים".
איך מייבשים? "בדי הסאטן והמשי מתאימים לייבוש במייבש הכביסה, אך חשוב להקפיד לא להעמיס על המייבש ולהכניס מעט כביסה - פריטים בודדים בכל הפעלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בחורה מסירה ביקיני שחור על חוף ים. Stanislav Komogorov, ShutterStock
לעולם לא במכונת הכביסה - תמיד לכבס ביד. בגד ים/ShutterStock, Stanislav Komogorov

כותנה:

איך מכבסים? "בד הכותנה עמיד בפני חום ומפני שחיקה ולכן ניתן לכבס את הבגד בתכיפות גבוהה ובטמפרטורה של עד 90 מעלות (ובהתאם לתווית המופיעה על הבגד). תוכניות אלו נוטות להיות ארוכות זמן, ובמכונות מסויימות יש אפשרות לקצרן".
איך מייבשים? "בכל מייבשי הכביסה תוכלו למצוא תוכנית המתאימה לבגדים מכותנה ולבחור את רמת הייבוש המתאימה".

טטרה:

איך מכבסים? "בד הטטרה הפך להיות אחד הטרנדים המובילים של הקיץ. מדובר בבד דק ואוורירי שנעים למגע על הגוף. הבד עשוי משכבות כותנה ומותאם לחום הגוף, מנדף זיעה ובעיקר קל משקל. יתרון נוסף של הבד הוא עמידות גבוהה לכביסות חוזרות, גם בטמפרטורה גבוהה וגם בסחיטה חזקה. החיסרון הוא שפריטי הלבוש מטטרה נצבעו בצבע (שעלול לדהות), ולכן ההמלצה היא לכבסם בטמפרטורה נמוכה בדומה לתוכנית Wool".
איך מייבשים? "בד הטטרה קל משקל ומתייבש במהירות גם באוויר הפתוח, אך השמש הישראלית החזקה עלולה לפגוע בצבע הבגד. לכן שמלות וחליפות כדאי לתלות לייבוש על מתלה בתוך הבית. בהפעלת מייבש הכביסה מומלץ לבחור בתוכנית לייבוש באוויר קר".

מגבות חוף:

איך מכבסים? "מגבת חוף היא אחד מפרטי המאסט בקיץ בישראל. המגבת מרובת סיבים, רחבת שטח עם בד עבה במיוחד ולכן חשוב לכבסה בכביסה ראשונית. כמו כן, מומלץ לכבס את מגבת החוף בטמפרטורה של עד 60 מעלות, ולהוסיף מרכך כביסה על מנת לשמור על רכותה לאורך זמן. בנוסף כדאי לעקוב אחר ההנחיות שעל גבי התווית ולהימנע מהעמסת המכונה במספר רב של פריטים".
איך מייבשים? "מייבש הכביסה עלול לפגוע במרקם הרך של המגבת בשל החום. לכן ניתן לייבשה במייבש בטמפרטורה נמוכה ולהשאירה לחה להמשך ייבוש באוויר הפתוח".

זיעה. ShutterStock
כתמי זיעה? שפשפו אותם עם שמפו לשיער ומים, ואז כבסו כרגיל/ShutterStock

בגדי ים:

איך מכבסים? "בין אם ביליתם בים או בבריכה שאריות של כלור או מלח וגם זיעה וקרם הגנה עלולות להזיק לבד לאורך זמן ולכן יש לשטוף את בגד הים. הבד האלסטי של בגדי ים אינו מתאים למכונות כביסה ואת בגדי הים מומלץ לשטוף ביד עם מים קרים ומעט אבקת או נוזל כביסה".
איך מייבשים? "את בגדי הים מומלץ לייבש באוויר הפתוח ולא במייבש הכביסה כדי לשמור על הבד לאורך זמן".

איך להסיר כתמי זיעה מבגדי קיץ?

שמפו לשיער לניקוי כתמי זיעה - בקיץ החולצות המכופתרות מוכתמות מהזיעה וניתן לנקות אותן בעזרת שמפו לשיער. יש למהול את השמפו עם מעט מים עד שיהפוך למעין משחה לבנה. לאחר מכן מרחו את השמפו על כתמי הזיעה, ייבשו היטב את הבגד ולאחר ייבוש מלא כבסו כרגיל במכונת הכביסה.

אסף מוטלו הוא מנהל מוצר מכונות כביסה של קונסטרוקטה מבית B/S/H

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully