וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכביסה לא יוצאת ריחנית ורעננה? זה המרכיב הסודי שיפתור את זה

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 0:07

גורו הניקיון והארגון, סטפני בות', מציעה להוסיף אחד מהמרכיבים הבאים למכונת הכביסה כדי שהיא תצא רעננה וריחנית יותר

כמה לכלוך יש במכונת הכביסה?/jojo_con82

כמה זה מרגיז לפתוח את מכונת הכביסה בתום פעולתה, לשלוף ממנה החוצה את המגבות או את הסדינים הנקיים שלנו ולגלות שהם מריחים בדיוק כמו שהריחו כשהכנסנו אותם למכונה? כולנו שואפים לכביסה נקייה וריחנית שנוכל ללבוש ולהתכרבל בה בעונג, אך כשזו מתמודדת עם מים קשים במכונה - זה יכול להיות אתגר לא פשוט לשמור על הרעננות שלה.

גורו הניקיון והארגון סטפני בות', תושבת ג'ורג'יה, טוענת שיש שלושה מרכיבים סודיים שהוספה של כל אחד מהם למכונה תסייע לכביסה לצאת רעננה וריחנית - ואנחנו די בטוחים שלפחות את אחד מהמרכיבים האלה כבר יש לכם בבית. בסרטון ששיתפה אמרה: "המינרלים במים קשים יכולים להקשות מאוד על חומר הניקוי שלכם מלעשות את העבודה שאתם רוצים שהוא יעשה... כלומר לנקות את הבדים שלכם. הנה שלושה בוסטרים יעילים לכביסה שיתנו לחומר הניקוי שלכם את הדחיפה הנוספת הדרושה להשגת בדים רעננים ונקיים".

זה מה שעליכם לעשות:

סטפני מציעה להוסיף למכונה סודה לשתייה, סודה לשטיפה/כביסה (סודיום קרבונט או נתרן פחמתי) או אבקת בוראקס (מלח של חומצה בורית המצוי כמינרל טבעי במשקעים של אגמים מלוחים). שימו את חומר הניקוי הקבוע שלכם. לאחר מכן בחרו אחד מהחומרים הללו והוסיפו חצי כוס ממנו ישירות לתוף מכונת הכביסה שלכם. התוסף יסיר ריחות רעים ויגביר את ריח חומר הניקוי הבסיסי.

סטפני הוסיפה בתגובות: "מהניסיון האישי שלי, מומלץ לכבס מגבות ככה מהיום שבו רכשתם אותן. אם תתחילו מאוחר מדי להשתמש בשיטה הזו - יהיה לכם קשה יותר להחיות את הסיבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully