וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחים חשפו: הטעויות הנפוצות שאנחנו עושים בכיבוס המצעים

9.6.2022 / 23:33

כולנו אוהבים לישון על מצעים חדשים וריחניים, אבל רובנו לא יודעים איך לכבס ביעילות את המצעים הישנים. קבלו כמה טיפים מועילים שישדרגו לכם מאוד את איכות השינה

מה עושים אם הבגדים התכווצו בכביסה?/מערכת אסור לפספס

לישון על מצעים חדשים זה ממש כיף, אבל לכבס את המצעים המשומשים עלולה להיות משימה ממש לא כיפית ואפילו די מעיקה. למרות זאת, זו משימה שכולנו חייבים לעשות, והמומחים ב-Reviewed סיפקו מדריך שימושי לגבי מה צריך לעשות ולמה - כי לפעמים כל מה שאנחנו צריכים זה דחיפה עדינה בכיוון הנכון.

אחת הטעויות הנפוצות שרובנו עושים היא להשאיר את המצעים על המיטה יותר משבוע. המומחים מזהירים שזה גורם לכך ש"אנחנו ישנים כשאנחנו מוקפים בהפרשות של הגוף, בקטריות, תאים מתים בעור וחלקיקי אבק".

מסתבר ששמירה על מיטה נקייה והיגיינית תעזור לנו להימנע מעובש ואלרגיות ותעזור לנו לישון טוב יותר ובאיכות טובה יותר. הנה כמה טיפים של המומחים שעשויים לשנות לכם את החיים.

מצעים במיטה. Giphy
אוהבים מצעים ריחניים? הנה טיפים שיעזרו לכם/Giphy

1. תמיד לפני הכביסה תקראו היטב את התווית, משום שלא כל המצעים זהים. בדים שונים יזדקקו לטיפולים שונים, אז ודאו שאתם משתמשים תמיד בשיטה הספציפית הטובה והמתאימה ביותר כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

2) טפלו מראש בכל הכתמים לפני הכנסת הסדינים למכונת הכביסה.

3.. ודאו שמכונת הכביסה שלכם מכוונת לטמפרטורה והמהירות הנכונה לפני שאתם מכבסים את המצעים. כיבוס בטמפרטורה נמוכה תשמור את המצעים במצב טוב יותר. אבל טמפרטורה גבוהה יותר מסייעת לשטיפה יסודית יותר ולכן חשוב שהטמפרטורה תהיה מדוייקת.

4. אל תמלאו את המכונה יותר מדי משום שהמצעים צריכים מקום ומרחב לתנועה בתוך התוף, אחרת הם לא יתנקו כמו שצריך.

5. הימנעו מלשים את הסדינים במייבש הכביסה עם דפי מרכך ריחניים, מכיוון שהם יכולים להפוך את הבדים לפחות סופגים. במקום זאת, השתמשו בכדורי מייבש, אשר "מקפצים בתוף ומונעים מהסדינים להתפתל ולהתקבץ יחד" ומובילים לתוצאות טובות יותר.

6. במידת האפשר, תלו את הסדינים על חבל כביסה בחוץ, מכיוון שזה מעניק למצעים "ריח רענן להפליא ומאפשר לאור השמש לחטא אותם".

7. גיהוץ מצעים מעת לעת יכול לעזור להרוג כל חיידקים או קרדית אבק שאולי שרדו את הכביסה.

עוד בוואלה!

זו הסיבה המגעילה בגללה אתם חייבים לשאוב את המזרן שלכם כל שבוע

לכתבה המלאה

ומה עם השמיכה והמזרון?

כשזה מגיע לשמיכת הפוך שלכם, היא לא צריכה כביסה באותה תדירות כמו הסדינים אבל תמיד טוב לנקות אותה מדי פעם. בעבר הומלץ לשטוף את שמיכת פוך כל חודשיים או שלושה, או לפחות פעמיים בשנה. את הכריות יש לשטוף במקביל, ולנקות את המזרן עצמו פעם בשנה.

בכלל, נצלו את הזמן שהמזרן חשוף כדי להעביר עליו שואב אבק. השתדלו להיות יסודיים בשלב הזה ולשאוב כל פינה לאט וביסודיות, בדרגת השאיבה הגבוהה ביותר, על מנת להגיע גם אל האבק והמזיקים שהצליחו להסתנן לחלקים הפנימיים של המזרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully