וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם השיטה הנכונה להחלפת מצעים היא כשהם עוד רטובים לאחר כביסה?

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 6:47

משתמשת טיקטוק חלקה שיטה שנויה במחלוקת להחלפת מצעים - לשים אותם רטובים ולתת להם להתייבש על המיטה שלכם. היא טוענת שככה תקבלו מצעים "רעננים ונעימים יותר" אך רבים נלחצו מהשיטה שלה

שיטה שנוייה במחלוקת: החלפת מצעים במיטה כשהם עדיין רטובים/@loriparker8

משתמשת הטיקטוק לורי פרקר חלקה טריק אותו הגדירה "משנה חיים" להחלפת מצעים - שגרם להרמת גבה אצל רבים מחולי הניקיון שצפו בו. לורי טוענת שנחשפה לסרטון הדרכה בו נאמר שכדי לקבל סדינים "רעננים ונעימים יותר", יש להניח אותם על המיטה - כשהם עדיין רטובים אחרי כביסה. מסוקרנת, היא החליטה לנסות זאת בעצמה. היא צילמה את עצמה מחליפה מצעים במיטה שלה, כשהחדשים עדיין לחים - ונשבעה שהתוצאה עמדה בהבטחות.

בסרטון מופיע כיתוב בו לורי מסבירה שאחרי הכביסה היא מכניסה את המצעים שלה למייבש רק לחמש דקות - ומיד מוציאה אותם ופורשת אותם על המיטה. היא השאירה את הסדינים חשופים כדי לתת להם להתאוורר ולהתייבש על המיטה שלה וחזרה מאוחר יותר לבדוק את התוצאות. היא אמרה: "נתתי לזה ציון 5 מתוך 5. הסדינים שלי כל כך ריחניים ונעימים! נסו זאת ותעדכנו מה אתם חושבים".

תראו איך היא עשתה את זה:

קרוב למיליון איש צפו בסרטון של לורי ורבים קיבלו ממנה השראה והחליטו לנסות זאת בעצמם. אחת מחברותיה, גריזל, ניסתה את השיטה, החליפה סדינים כשהם עדיין לחים והתלהבה גם היא מהתוצאה. בתגובה לצופים שהביעו חשש שהלחות תגרום לעובש או לריח חמצמץ, היא השיבה: "זה עובד. המיטה מרגישה רעננה ואני אוהבת שאין קמטים בסדינים". היא הוסיפה שבסופו של דבר זה עניין של העדפה אישית, אם כי היא, בדומה ללורי, בהחלט ממליצה לנסות את זה בבית, אך היא ומגיבים נוספים הדגישו שבכדי שלא לגרום להתפתחות מסוכנת של טחב ופטריות במזרן יש לוודא שהמצעים רק לחים קלות ולא רטובים לגמרי.

גם חברתה גריזל ניסתה זאת והגיעה לתוצאות מרשימות:

@fancybudgetingwife

Wet bed sheets straight out of the washer onto your bed #hack #bed #cleansheets try it! trust me! no wrinkles and #sofreshsoclean #lifehack

♬ Do It - Chloe x Halle

תנסו את זה בבית?

כן, אין לי מה להפסיד
לא, אין בזה הגיון
694 משתתפים

זה ככל הנראה הסרטון אליו נחשפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully