וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 אלף איש כבר אימצו את השיטה: כך תחליפו מצעים בפחות מדקה אחת

10.7.2020 / 0:34

מומחים ב"מצעי יורקשייר" טוענים שהדרך בה אנחנו מחליפים מצעים אינה נכונה ומשתפים טכניקת "גלגול ומילוי" להחלפת סדינים בפחות מ-60 שניות. עם קצת ניסיון גם אתם תודו להם על זה

טריק לקיפול מהיר של סדין/TIKTOK

אין הרגשה טובה יותר מלקפוץ למיטה שהרגע החלפנו בה מצעים. הבעיה היא ההחלפה עצמה, משימה שגם אם היא לוקחת רק כמה דקות - מרגישה לנו תמיד כמו נצח. בין אם אתה הופך את הסדין ומנער או מנסה להיכנס פנימה כשאתה אוחז בשתי פינות השמיכה - שום דבר לא הופך את זה לקל יותר. אולם, ייתכן ששיטה מהירה שפורסמה לראשונה כבר ב-2013 ואיכשהו חמקה מעינינו תצליח להפוך את המשימה המייאשת הזאת לקלילה הרבה יותר. מומחים ב"מצעי יורקשייר" חלקו טכניקה שנראית קצת מסובכת אך עם צבירת ניסיון מבטיחה שנצליח לסיים את המשימה המעצבנת בפחות מ- 60 שניות.

דרך נוספת להחלפת מצעים. טיקטוק, bubltea, צילום מסך
דרך מהירה יותר להחלפת מצעים/צילום מסך, טיקטוק, bubltea

אז איך עושים את זה?

בגדול, סרטון ההדגמה שבהמשך ילמד אתכם הכי טוב איך עושים את זה, אבל הנה הסבר קצר. בהתחלה יש לשטח את הסדין הריק על המיטה ולהניח מעליו את השמיכה שלכם. אחר כך יש לגלגל את השמיכה עם הסדין לכיוון פתח הסדין עד שיתקבל לכם גליל.

החזיקו בפינת הסדין, כל פעם בצד אחר - והכניסו את השמיכה המגולגלת לתוכו. ברגע שהיא בפנים, הפכו אותה, סגרו את הכפתורים והחלו לגלגל חזרה את השמיכה למצבה הקודם. תנו ניעור קל והנה לכם שמיכה מוכנה לשינה.

כפי שציינו, צפייה בסרטון תדגים לכם את זה טוב יותר. משתמשת הטיקטוק Bubltea שיתפה סרטון הדגמה שצבר כבר יותר מ-10 אלף צפיות, כשרבים תהו מדוע הם לא הכירו את השיטה החכמה הזאת קודם. חלק טענו שזה נראה מסובך, אך בטוחים שאחרי כמה ניסיונות ודאי יצליחו להתרגל לרעיון ולעבוד זריז יותר. צפו ונסו בעצמכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully