וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ שחולל סערה: "הטיפ" לחיסכון זמן בהחלפת המצעים הוא גאוני או מגעיל?

2.1.2020 / 0:17

מי אוהב להחליף מצעים בבית? מעטים מאוד. אבל לכולנו ברור שזו פעולה שחייבים לעשות מדי פעם. גולשת בטוויטר הציגה את הטיפ שלה לאיך לחסוך בזמן בהחלפת המצעים וגרמה לכמה אנשים להיגעל במיוחד

השיטה הנכונה לסידור המצעים על המיטה/HOWCAST

בסרטון - כך תסדרו את המיטה בחמישה צעדים פשוטים

אחת ההנאות הגדולות של סוף היום היא להיכנס למיטה עם מצעים חדשים ונקיים. מצד שני, אחד הדברים היותר שנואים בעבודות הבית זה החלפת מצעים. גם אם אתם בסך הכל מחליפים את הסדין, או רק רוצים להחליף ציפיות של הכריות, זה אף פעם לא קל.

צייצנית טוויטר סיפרה על הטריק שלה שאמור להקל על ביצוע המשימה - וגרמה לסערה גדולה. בעוד שכמה אנשים חשבו שזה רעיון מטופש ואפילו מגעיל, היו אחרים שהחליטו שמדובר פשוט בגאונות לשמה.

הציוץ שחולל סערה

הגולשת @Shenanigans_luv צייצה: "אני לא יודעת מי צריך לשמוע את זה, אבל אם שמים שניים או שלושה סדינים בבת אחת על המיטה ומורידים את הסדין המלוכלך בכל פעם, זה מקל על העבודה במקום פשוט לקפל אותם או לחפש להם מקום חדש".

הפוסט השיג כמעט 15 אלף לייקים ואנשים הגיבו ואמרו מה הם חושבים עליו. הרוב היו ממש נגד: "אז כנראה שאת לא מזיעה כשאת ישנה? אף פעם? אווו באמת, את ישנה על זיעה ישנה", כתב אחד. שני הוסיף: "אלוהים ישמור אני מקווה שאת צוחקת. זה מגעיל. את גם לא מאווררת את התחתונים שלך?", ושלישי סיכם: "אבל מה עם סקס?".

אחר הציע: "קחי טיפ של מקצוען - אל תקפלי דברים בסוף השימוש, את פשוט יכולה לשים את הדברים לא מקופלים בארון". לעומתם היו כמה שדווקא אהבו את הרעיון: "או מיי גוד, פיצחת את החיים שלי", הגיב צייצן מתלהב.

והיו כמה שהחליטו להגיב בציניות: "יש לי 200 סדינים על המיטה. מה עכשיו?", צייץ אחד ושני הוסיף: "שלושה סדינים בבת אחת על מיטה אחת? תודה על העצה גברת רוקפלר, זה ממש נחמד להיות עשירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully