וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכביסה שלכם יוצאת עם ריח רע מהמייבש? זה הטריק המושלם שיפתור את הבעיה

26.12.2019 / 0:18

דפי המרכך נועדו להעניק ריח מרענן לכביסה שלכם ולבשם אותה בתהליך הייבוש, אך הם לא תמיד מספקים את הסחורה. מומחית לניקיון טוענת שזנחה את דפי המרכך בגלל שהם "בזבוז של כסף" וחושפת פתרון קסם שתמיד עובד - וכבר זוכה להמון מחמאות ממעריצים שניסו ויצאו מרוצים

זה מה שקורה כששמים מצלמת GOPRO בתוך מייבש כביסה/GoPro Takes a Spin in the Dryer @Dad Being a Dad

בסרטון - ככה זה נראה כששמים מצלמה בתוך מייבש הכביסה

גם אתכם מבאס כשהכביסה לא יוצאת ריחנית מהמייבש? הוספתם דפי מרכך מבושמים וגם זה לא עזר? מומחית ניקיון עם 25 אלף עוקבים באינסטגרם מצאה פתרון קסם שמוסיף לטענתה ריח נהדר לכביסה שלכם. היא מודה שזנחה לגמרי את דפי המרכך שלדבריה "מעולם לא עשו את העבודה" ונעזרת במקום זה - בספוגים. לא רק היא טוענת שהטריק שלה עובד. לפוסט שלה היו מספר רב של תגובות מאנשים שניסו והודו ש"אין דרך חזרה".

"בטח ראיתם אותי אתמול מכניסה ספוג למייבש הכביסה ותהיתם לעצמכם מדוע עשיתי את זה", היא סיפרה בסרטון שעלה בעמוד האיטנסגרם שלה "Mrs D's Cleaning Reviews", "אז אני לא אוהבת דפי מרכך למייבש הכביסה. הם לא באמת עובדים. כשאתם שמים את דפי המרכך במייבש והבגדים שלכם סיימו להתייבש, אתם לא באמת יכולים להריח את הריח של המרכך על הבגדים. אני פשוט מוצאת אותם חסרי תועלת לחלוטין. הם לא עושים כלום. השיטה שלי כן".

אז מה השיטה שלה? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרכוש כמה ספוגים עבים וקופסת פלסטיק. מלאו את הקופסה במים, הוסיפו להם את מרכך הכביסה האהוב עליכם ואז הכניסו פנימה ספוג כדי שיספוג את הנוזל. השרו אותו שם מספר דקות, סחטו אותו כך שיישאר לח והכניסו אותו לסיבוב במייבש הכביסה.

ככה זה עובד:

היא סיכמה: "הכניסו את הספוג הלח למייבש ואני מבטיחה לכם שהבגדים שלכם יריחו מעולה. הימנעו משימוש בדפי מרכך - כי זה בזבוז כסף". העוקבים שלה שיבחו אותה על הטיפ שלה כשאחד כתב בתגובות: "תודה. זה עובד והבגדים מריחים כל כך הרבה יותר טוב לאחר הייבוש". אחרת הוסיפה: "אין דרך חזרה! אני אוהבת את הטריק הזה ומשתמשת בו בכל פעם. שיתפתי גם את אמא שלי בזה והיא התאהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully