וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו הניקיון קובעת: זו הדרך הנכונה להיפטר מריחות רעים בנעליים

7.7.2019 / 7:06

מכונת הכביסה לא תעזור ואבקת סודה לשתייה לא תספיק: גורו הניקיון לינזי קרומבי קובעת שהדרך האולטימטיבית להיפטר מריח רע בנעליים היא בעזרת תיונים - וגם ממליצה להשתמש בהם שוב אחרי שיספחו את הריחות הרעים

הרשת גדושה בטיפים לנטרול ריחות רעים מנעליים, החל משימוש באבקת סודה לשתייה ועד השקייתן באלכוהול ואבקות קפה, אולם גורו הניקיון לינזי קרומבי טוענת שאין סיבה ללכלך את הנעליים כדי לנקות אותן. "הנעליים שלנו משמשות בית גידול לחיידקים, בעיקר בקיץ כשהטמפרטורות גבוהות - ואין דבר נורא יותר מנעליים מסריחות", שיתפה קרומבי בת ה-40 את 150 אלף העוקבים שלה באינסטגרם, "רק דמיינו את רגעי האימה שבהורדת נעליים במקום ציבורי".

מלכת הניקיון טוענת שבעוד הטיפים האחרים אכן מסייעים, הדרך האולטימטיבית להיפטר מריחות רעים בנעליים היא בעזרת תיונים. "הכניסו כמה שקיות תה לנעליים המסריחות שלכם כדי לנטרל ריחות רעים הנוצרים מהחום והחיידקים", היא אמרה, "השאירו אותן שם למשך הלילה במקום חם ויבש. ככל שתשאירו אותן שם לאורך זמן רב יותר, כך טוב יותר. כל סוג של תיון יעבוד, אפילו תה צמחים נענע".

עוד בבית ועיצוב:

קרומבי טוענת ששקיות התה סופחות אליהן את הלחות והריח הרע שסביבן ומציעה לעשות בהן שימוש חוזר - רק לא עבור כוס התה הבא שלכם: "בתום השימוש אין צורך לזרוק את התיונים. השתמשו בהן למטלות בית אחרות. לתיונים שימושים רבים נוספים, כולל הסרת סימנים מחלונות ומראות ודישון עציצים".

עוד באותו נושא

התיונים במטבחון שלכם מזוהמים פי 17 מאסלה

לכתבה המלאה
חולת ניקיון לינזי קרומבי. אינסטגרם, צילום מסך
חולת ניקיון לינזי קרומבי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully