וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים החדשים שלה: יעל שלביה חשפה את דירתה החדשה בת"א

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 13:17

לפני חודשים ספורים בלבד עזבה שלביה, שכעת מנהלת רומן מסקרן עם הזמר עומר אדם, את דירת היוקרה של האקס ברנדון קורף בתל אביב לטובת דירה ששכרה לבד, והיום היא חשפה תמונות מהדירה החדשה באינסטגרם

הדוגמנית הישראלית והבינלאומית יעל שלביה תופסת הרבה כותרות בשבועות האחרונים - אחרי זוגיות ארוכה ומתוקשרת עם ברנדון קורף, יהודי אמריקאי ונצר למשפחה עשירה מאוד, השניים נפרדו לפני כחודשיים. ולא הרבה זמן אחר כך התחילו לצוץ דיווחים על אהבה חדשה-ישנה בחייה של שלביה - הזמר עומר אדם.

כעבור כמה שבועות של שמועות ותמונות משותפות של השניים שצצו ברשתות החברתיות, הם יצאו מהארון והפכו את העניינים לרשמיים. אחד הצעדים הראשונים של שלביה לאחר הפרידה מקורף היה לעזוב את הדירה העצומה שלו, שמשתרעת על חצי קומה באחד ממגדלי היוקרה על שדרות רוטשילד בלב תל אביב, ולשכור דירה משלה. אמנם היא מבלה את רוב זמנה מחוץ לבית בנסיעות וצילומים ברחבי העולם, אבל גם דוגמנית בינלאומית צריכה בסיס בית.

דפדפו בתמונות הדירה החדשה של יעל שלביה

יעל שלביה חושפת את הדירה החדשה שלה בתל אביב לעוקביה באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
עומר כבר ביקר כאן? יעל שלביה בדירתה החדשה בת"א/צילום מסך, אינסטגרם

היום חשפה שלביה לעוקביה באינסטגרם (יש לה 1.4 מיליון עוקבים) תמונות מדירתה החדשה שאותה עיצבה יחד עם מותג רהיטים והום סטיילינג (במה שהוא באופן ברור שת"פ מסחרי, אבל עדיין הסתקרנו). "היה לי חשוב להרגיש שהדירה נכונה לי, שתהיה באווירה מרעננת ונקייה. שהקווים יהיה בגוונים נטרליים אבל שתהיה תחושה ביתית ונעימה", כתבה שלביה בטרם חשפה את התמונות.

ואכן הדירה מעוצבת בצבעוניות מתונה וניטרלית מאוד. הרבה שימוש בגוונים של לבן חם, אוף וויט, עם מעט אפור בהיר ודגשים בשחור. המטבח של שלביה פתוח אל הסלון ויש בו קיר של ארונות גבוהים בגוון שחור גרפיט כהה, מולו פס נוסף של אי עם משטח עבודה וארונות נמוכים באותה צבעוניות כהה אך סולידית. מעבר לאי מוצבת הספה - ספת באבל עם שזלונג, בעלת קווים מעוגלים בגוון בהיר ועליה מונחות שפע של כריות בגוני אפור-לבן-אוף וויט עם גיוון במרקמים. מול הספה סט של שולחנות עץ מושחרים בקווים מרובעים ובעלי מראה קליל עם רגליים דקות. תחתם פרוש שטיח צמר בהיר עם טקסטורה טבעית וארוגה.

עוד בוואלה!

חדר של נסיכות: הדירה המטורפת של אדל בספלוב ומאץ' עבד

לכתבה המלאה
הדירה של יעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
זהירות עם הכתמים. ספה ושטיח בהירים בסלון/צילום מסך, אינסטגרם

אחד מקירות הסלון הוא למעשה קיר חלונות מרצפה עד תקרה, שעליהם נתלו וילונות פשתן בהתאמה אישית, שמרככים את האור הרב שנכנס מבחוץ. לצד החלונות נמצאת פינת האוכל שמורכבת משולחן שחור עגול ולצדו כיסאות מרופדים בבד אפור כהה - אבל שניים בלבד, מה שגורם לנו להניח ששלביה לא מתכננת לארח פה יותר מדי אנשים לארוחת ערב, חוץ מאולי את בן הזוג החדש עומר אדם.

הצבעוניות הניטרלית ממשיכה גם בחדר השינה שבו מיטה עם ראש מיטה מרופד בבד אפרפר חם. מעל המיטה נתלה ציור ממוסגר בקווים מינימליסטיים ולצד המיטה שולחן צד קליל ושקוף עשוי ברזל שחור וזכוכית. עוד בחדר השינה - שידת אחסון בהירה עם ידיות שחורות וקונסולה שחורה שמעליה נתלתה מראה עגולה ולצדה הוצב כיסא, ונראית כמיועדת לשמש כפינת איפור.

הדירה של יעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
חדר שינה מינימליסטי, קונסולה שחורה כפינת איפור וחדר ארונות במראה כפרי/צילום מסך, אינסטגרם

שלביה סיפקה גם הצצה לחדר הארונות, שאותו היא מכנה "הפינה האהובה" עליה. שם הצבעוניות מעט חמה יותר ויש שימוש בולט בעץ טבעי ובהיר בארונות ובשידות האחסון. בנוסף ניתן לראות שם ארון קיר בגוון שמנת עם קנט דקורטיבי ושידה במראה פרובנס כפרי, שמעליה מונחים באגביות תיקי יוקרה ונעליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully