וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש לא מה שציפינו מכוכב רוק: איך נראה הבית של אדם לוין?

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 7:56

סולן להקת מארון 5 שוהה בתל אביב בימים אלה ועף עליה, אבל מתישהו הוא יצטרך לחזור הביתה ללוס אנג'לס. איך נראה הבית שלו ושל אישתו הדוגמנית? צפו בתמונות ובסרטון

סולן להקת מארון 5 אדם לוין שנמצא ממש עכשיו בישראל (ועף על תל אביב באינסטגרם שלו), יסיים מתישהו את סיבוב ההופעות שלו ושל להקתו במזרח התיכון וישוב לביתו שבלוס אנג'לס, שם מחכה לו אישתו הסופמודל בעלת השם המאתגר להגייה - בהאטי פרינסלו, ושתי בנותיהם המשותפות. באוגוסט האחרון הזוג הנוצץ הזה פתח את ביתו בפני המגזין Architectural Digest לטובת סיור מצולם, אז חשבנו שיעניין גם אתכם להציץ.

לוין ופרינסלו מתגוררים בבית משגע בפסיפיק פליסיידס. הבית מעוצב כולו בצבעים בהירים, עם הרבה בדים רכים וטבעיים ובעלי טקסטורות כמו פשתן ובוקלה. המבנה הוא בסגנון "בית חווה" (Farmhouse) ותוכנן במקור על ידי האדריכל קליף מאי בשנות השלושים של המאה הקודמת. זהו מבנה רחב ומרווח במפלס אחד, עם תקרה גבוהה המעוטרת בקורות עץ. לוין ופרינסלו רכשו אותו זמן קצר לאחר שקנו ומכרו נכס אחר בבוורלי הילס, שאותו שיפצו מן המסד ועד הטפחות. לדבריהם, רק בתום השיפוץ הם הבינו שהבית ההוא נמצא באזור מרכזי וסואן מדי עבורם, ולכן מכרו אותו לטובת הבית הזה, שנמצא באזור שקט ובעל אופי "כפרי" יותר. אגב, רשימת הבעלים הקודמים של הנכס, שמגיע עם חצר רחבה שנפתחת לנוף לאוקיינוס, כוללת את בן אפלק וג'ניפר גארנר ואגדת הקולנוע גרגורי פק.

כאמור, למרות תדמית הרוקנרול של לוין, את הבית הוא ואישתו בחרו לעצב בסגנון עדין ורגוע מאוד בעזרתם של צמד המעצבים קתלין וטומי קלמנטס (אם ובנה) שעיצבו גם את ביתם הקודם. הסלון אובזר ברהיטי רביצה נמוכים: ספות, שזלונג ושולחן קפה. לדברי לוין, הסגנון הזה מתאים לבית שבו מתרוצצות ילדות קטנות, וכך לא צריך לחשוש שהן יקבלו מכה מפינות של רהיטים. קירות הסלון והבית כולו מעוטרים בשלל יצירות אמנות ששני בני הזוג אוהבים ואוספים, כולל יצירה צבעונית גדולה התלויה בסלון ממש מול הכניסה, של האמן ראשיד ג'ונסון.

כדי לתת במה מכובדת לאוסף האמנות האקלקטי של בני הזוג, בחרו המעצבים להתחיל את השיפוץ על ידי הפשטת הבית לרמת המעטפת, פישוט וצמצום של סקאלת החומרים והצבעים בבית. פרינסלו העידה שמבין שניהם, בעלה הוא המשוגע לעיצוב והוא זה שהיה מעורב יותר בבחירות העיצוביות של הלבשת הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully