וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום ורוד: הפכו קרוואן ישן לבית ברביות על גלגלים

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 9:46

בני זוג לקחו קרוואן חום ומשעמם והפכו אותו לבית חלומי על גלגלים שכולו ורוד ונצנצים, ברוח הבובה האהובה על ילדות בכל העולם. כבר שנתיים שהם גרים ובו ומטיילים בכל רחבי ארה"ב

בלי להיכנס לדיונים על הסללה מגדרית, כמעט כל ילדה שגדלה במחצית השנייה של המאה ה-20 שיחקה בברביות והיתה מתה לחיות ולו ליום אחד את חייה הזוהרים והוורודים של ברבי: עם הבית הוורוד והמאובזר, הבגדים המהממים וכל הגלאם הוורוד הדביק הזה.

בני זוג מקליפורניה הגשימו את החלום הזה, כשהחליטו לקחת קרוואן ישן ומוזנח ולהפוך אותו לבית החלומות של ברבי. על גלגלים. אריאנה דואינג, רקדנית בת 33, ובעלה אריק, מעצב תפאורה בן 56, יצאו לדרך עם הפרוייקט המתוק הזה באוגוסט 2020 כשנקודת הפתיחה שלהם היא קרוואן ממונע ישן ומוזנח למדי. ארבעה שבועות ואלפיים דולר אחר כך - החלום הפך למציאות. ומאז השניים מטיילים ברחבי ארה"ב בקרוואן הוורוד שלהם, יחד עם החתול שלהם גלסי.

"בעלי חי כל החיים שלו בקרוואנים, והוא ידע שהדרך היחידה לשכנע אותי לעבור להתגורר באחד כזה זה להפוך אותו לוורוד ומלא גלאם", הסבירה אריאנה לאתר מירור הבריטי. "בהיותי בלרינה, אני פשוט אוהבת אסתטיקה ורודה. לא רציתי לגור בקרוואן חום ומשעמם ואריק ידע בדיוק איך לגרום לחלום שלי להפוך למציאות. הוא נורא יצירתי ומעולה בעבודה שלו".

"תמיד אהבתי ברביות, מאז שהייתי ילדה. אבל ההורים שלי לא הרשו לי לשחק בהן עד שהייתי בערך בת 12. ולכן, כשכבר קיבלתי סוף סוף את הברבי הראשונה שלי, הערכתי אותה אפילו יותר. גם בתור מתבגרת חשבתי שזה מגניב, כשהחברות שלי כבר התבגרו והשאירו את הברביות שלהן מאחור, אני עדיין אהבתי אותן", סיפרה אריאנה.

עוד בוואלה!

בית הפסטל: דירה למשפחה אמיצה שאוהבת הרבה צבע

לכתבה המלאה

אלא שבמקור, הכוונה בכלל לא היתה ליצור את "הקרוואן של ברבי", אלא פשוט להפוך אותו לקרוואן ורוד, מתוק ומהמם. אבל יום אחד, בזמן שהקרוואן חנה בחניון כלשהו, ילדה בת 4 ניגשה אליו, דפקה בדלת ושאלה את אריאנה אם זה 'קרוואן ברבי אמיתי'? "אמרתי לה שכן, והזמנתי אותה להיכנס ולעשות סיור בפנים יחד עם ההורים שלה", מספרת אריאנה. "מהרגע הזה הקרוואן הזה הפך לבית הממונע של ברבי. קנינו כמה כריות עם הלוגו של ברבי, שינינו את השם של חשבון האינסטגרם בהתאם ואנשים פשוט השתגעו על זה".

אריאנה מספרת שהיא מקבלת לחשבון האינסטגרם שבו היא ובעלה מתעדים את חייהם בקרוואן, המון הודעות מאנשים שראו אותם בדרכים ועוברי אורח במכוניות גם מצפצפים להם בכבישים כסוג של איתות ידידותי. "אנשים מתים על זה, הם פשוט לא מאמינים למראה עיניהם כשהם רואים את הקרוואן במציאות, הם מפגינים אושר אמיתי. ממש לא ציפינו לקבל כאלה תגובות, כי בכלל שיפצנו אותו עבור עצמנו", אומרת אריאנה. היא ובעלה אריק מתגוררים בקרוואן באופן קבוע וזה ביתם. לדבריהם, אורח החיים הזה מתאים להם בדיוק משום שהעיסוקים שלהם לוקחים אותם למקומות שונים ברחבי ארה"ב וכך הם יכולים לנוע ממקום למקום, לטייל ולעבוד יחד עם ביתם המיוחד.

את השיפוץ של הקרוואן בני הזוג הצליחו להשלים בתקציב מפתיע מאוד של 2,000 דולר בלבד, הודות לכישוריו היצירתיים והמקצועיים של אריק (שהוא מעצב תפאורה, כזכור) וליכולת איתור המציאות של אריאנה ברשת. לדבריה, את רוב הריהוט והאבזור החדש לקרוואן היא מצאה באמזון, והקפידה לרכוש אותם בהנחות ובדילים משתלמים במיוחד.

האם לאורח החיים הוורוד והמושלם הזה יש גם חסרונות? בני הזוג מעידים שהחיים בקרוואן מתאימים להם מאוד, אבל מודים שהצורך למצוא מקומות מותרים לחניה עם הקרוואן יכול להיות מתיש. בעיה נוספת שקצת מעיקה עליהם היא מחירי הדלק. לדבריהם הם מוציאים כ-400 דולר על דלק מדי חודש, ומוטרדים ממחירי הדלק הגבוהים כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully