וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהרן פוגשת את יפן: הבית של לירז צ'רכי ותום אבני ביפו

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 8:25

הזמרת והשחקנית לירז צ'רכי ובעלה השחקן תום אבני רכשו דירה ליד שוק הפשפשים ביפו ושיפצו אותה בסגנון אקלקטי-אתני וצבעוני. הצצנו פנימה והתאהבנו

השחקנית והזמרת לירז צ'רכי ובעלה השחקן תום אבני סיימו לאחרונה שיפוץ בדירתם היפואית, שבה הם מתגוררים יחד עם שתי בנותיהם. ובאופן טבעי, כדי לחגוג את העיצוב החדש והיפהפה, צ'רכי עלתה על קולקציית שמלות ערב והצטלמה על רקע כל החללים המעוצבים.

את הדירה עיצבה מעצבת הפנים דרי שכטר, ואת הסגנון ניתן להגדיר כאקלקטי, ששואב השראות ממקורות מגוונים - החל משורשיה הפרסיים של צ'רכי, עבור בסביבה שבה הבית נטוע (ברחוב קטן וחבוי סמוך לשוק הפשפשים של יפו) ועד למינימליזם יפני שבא לילדי ביטוי בפריטי ריהוט בעיקר.

בפוסט שהעלתה המעצבת לעמוד האינסטגרם שלה, היא כתבה כי: "החלל רחב הידיים מלא במחוות לשורשיה הפרסיים של לירז ומחבר בין חומרים טבעיים כמו בוץ ועץ לפריטי וינטג' וטקסטיל אוריינטלי יחד עם פריטי נגרות בהזמנה אישית שעוצבו בהשראת סגנון יפני מסורתי. המראה המתקבל הוא אקלקטי, חלומי ומזמין".

במספר פוסטים שכוללים מקבצי תמונות מכמה מחללי הבית נראית צ'רכי בפוזות שונות מול המצלמה, חלקן מבויימות במפגיע ואחרות "טבעיות" ויומיומיות יותר (עם שתי בנותיה), כשהיא לבושה בשלל שמלות ערב במגוון צבעים בוהקים.

כך למשל מצולמת צ'רכי בשמלה ארוכה בגוון מנטה התואם במדוייק את גוון ארונות המטבח בביתה. בשמלה עם שסע ועקבים גבוהים היא מצולמת כשהיא עומדת על כיסא עץ לבן ומנקה (לכאורה) את אחד הארונות. המטבח אינו גדול, והוא בנוי בצורת ח' קטנה, כאשר אחת מצלעותיו מורכבת מארונות גבוהים עם נישה למקרר ותנורים בילט-אין. שאר הצלעות מורכבות מארונות נמוכים בלבד, שמעליהם משטח שטיח לבן, כאשר בקיר של הצלע המרכזית פעורים גם שני חלונות מאורכים המכניסים אור.

על הקירות נמתחים גם מדפים פתוחים מעץ כהה שעליהם מסודרים ואצורים בקפידה שלל כלים נאים שמשלבים בין חומרים כמו מתכת, חרס וקרמיקה לצד עציצים ירוקים. מהקירות ומהתקרות נתלו גופי תאורה וינטג' בשילוב ברונזה ואהילי זכוכית, שלא נופתע אם ניצודו בשוק הפשפשים הסמוך.

בסלון פינת ישיבה מודולרית בסגנון אוריינטלי שמונח ישירות על הרצפה ומשלב בדי ריפוד בצבעים והדפסים שונים יחד עם הרבה כריות נוי, לישיבה מזמינה וקז'ואלית. במרכז החלל פרוס שטיח בצבע ניטרלי עם דוגמת ריבועים קטנים ומעליו צמד שולחנות עץ נמוכים תואמים וכורסא יחידה במראה יפני מסורתי. החלל כולו מוקף בחלונות גדולים ששוטפים אותו באור, שמרוכך על ידי וילונות חצי שקופים בגוון לבן חם.

פינת האוכל ניצבת בתווך שבין המטבח לסלון, ומורכבת משולחן עץ עגול שסביבו 4 כיסאות עץ וראטן בעלי קווים גאומטריים מאוד. עוד נראים בפוסטים ששיתפה המעצבת - אולפן ביתי ובו שולחן עבודה עם מחשב, לצד כלי נגינה מסורתיים. קירותיו מחופים בווילונות בכמה גווני פסטל כמו קרם, ורוד ומנטה (ככל הנראה מטעמי אקוסטיקה) וגם פינה ובה פסנתר לבן ולצדו כיסא וינטג' מרופד בבד גובלן, ועל הקיר מעליו מתוחה וממוסגרת עבודת רקמה מעניינת.

מי שנעדר מכל הפוסטים והסטוריז שהעלו המעצבת וצ'רכי עצמה לחשבונות האינסטגרם שלהן הוא תום אבני, אבל אפשר להניח שגם לו יש פינה בבית הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully