וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם שאריות של לימון? כך תשתמשו בו לניקיון יסודי

28.3.2022 / 0:01

גורו הניקיון שאנטל מילה חשפה שישה טיפים שיסייעו לכם להבריק את המקומות הכי קשים וגם להיפטר מריח רע באמצעות הפרי הזול הזה. ובלי שתצטרכו לקנות חומרי ניקוי יקרים

דברים שאפשר לנקות עם לימון/EATINGHEALTHYTODAY/INSTAGRAM

יש לכם בבית שאריות של לימון שאי אפשר לאכול כבר? אל תזרקו אותו, במקום זאת תשתמשו בו כדי לנקות את המטבח, למשל. שאנטל מילה, אושיית הניקיון האוסטרלית חשפה באינסטגרם ל-900 אלף העוקבים שלהם כמה דרכים גאוניות שבהן ניתן להשתמש בלימון כדי לנקות.

הטיפ הראשון שלה היה לסחוט את שאריות מיץ הלימון לתוך מדיח הכלים לפני הפעלתו. היא טוענת שאפשר אפילו להניח ממש לימון חתוך בתוך המדיח והוא פשוט יעלים את האבנית וישאיר את המדיח שלכם נוצץ.

יש לצין כי זו לא הפעם הראושנה שממליצים להשתמש בלימון כדי בתוך מדיח הכלים, אבל מומחים וטכנאים לתיקון מדיחי כלים רבים יצאו נגד השיטה כשטכנאי מדיח כלים אחד כתב: "לעולם אל תשתמשו בלימון במדיח הכלים שלכם! זה יהרוס את הגומי" והסביר שגומי שנהרס במדיח יגרום למדיח לדלוף באמצע העבודה והתיקון עשוי לעלות הרבה מאוד. טכנאי אחר טען שאם משתמשים בלימון עם גרעינים, הם יסתמו אחר כך את גוף החימום, שהוא המבנה דמוי המאוורר בתחתית המדיח ואחד נוסף הזהיר שאם אתם שוטפים כוסות במדיח הכלים ושמים לימון בתוכו - זה יכול לגרום לעכירות בזכוכית וחריטות בכוס.

הטיפ הבא שלה היה לשים קצת מלח על לימון משומש, ואז פשוט לשפשף אותו בתוך הכיור כדי להעניק לו מראה מבריק.

ולבסוף, הטיפ השלישי שלה היה לערבב 30 גרם של מיץ לימון עם 60 גרם של אבקת סודה ואת התערובת הזו שפכו לתוך פתח הניקוז של הכיור כדי להיפטר מהריח הרע שמצטבר שם.

וזה לא הכל

בסרטון נוסף ששיתפה בעבר היא הציעה גם להשתמש בלימון כדי להסיר אבנית מהקומקום על ידי הרתחת חצי לימון במים ולתת לו לעמוד חצי שעה והסבירה שזה עובד כי חומצת הלימון 'מפרקת' את כל האבנית בתוך הקומקום.

היא הציעה להשתמש בלימון גם לרענן קרשי חיתוך ישנים ולהיפטר מכל הריחות שהצטברו עליהם. כל מה שצריך לעשות לדבריה זה לפזר מעט מלח ים על הקרש ולהשתמש בפרוסת לימון כדי לשפשף אותו בעדינות פנימה. בנוסף, אפשר להשתמש בלימונים כדי להסיר כל חלודה מסכיני נירוסטה, על ידי פיזור אבקת סודה לשתייה על הסכינים ולאחר מכן לשפשף אותם בלימון. "החומציות של הלימון יוצרת תגובה כימית עם החלודה והיא עוזרת לה להתמוסס בקלות", הסבירה שנטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully