וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסו ותופתעו: הסוד להסרת כתמים קשים מקרש חיתוך

14.11.2021 / 23:26

גם לכם הסבון והמים לא עוזרים? משתמש טיקטוק שיתף טריק מפתיע להורדת כתמים קשים מקרש החיתוך - ונראה שזה עובד יופי

שיטות לניקוי של קרש חיתוך - מפלסטיק ומעץ/3305732@creative_explained

בדרך כלל נורא פשוט להסיר כתמי אוכל מצלחות וסירים, אבל כשזה מגיע לקרש החיתוך שלנו - נראה שהכתמים שם כדי להישאר. לא משנה כמה תקרצפו אותם בסבון ומים, הכתמים לא ירדו לכם. למעשה, מחקר מצא שעל קרש החיתוך ההמוצע גדלים 200 אחוזים יותר חיידקים צואתיים מאשר - לא תאמינו - מושב האסלה.

אבל אל דאגה, משתמש הטיקטוק ארמן אדמג'אן, שנוהג לשתף את עוקביו בטיפים לניקיון, טוען שמצא שיטה להורדת כתמים קשים מקרש החיתוך. כשמדובר בקרש חיתוך העשוי מפלסטיק, ארמן מציע להשתמש בשלושה מרכיבים. הוא מרים את קרש החיתוך בידו אומר בסרטון: "אם קרש החיתוך שלכם נראה כך ולא משנה מה תעשו, הכתמים פשוט לא יורדים, זה מה שאתם צריכים לעשות". מיד לאחר מכן הוא מתחיל לפזר מעט סודה לשתייה על הכתם ושופך מעט מי חמצן מעל. אם אין לכם מי חמצן, אתם יכולים להשתמש בחומץ במקום. אל תיבהלו אם התמיסה שתיווצר תבעבע מעט. לבסוף הוא מוסיף מעט מלח ים על התמיסה ומשתמש בחצי לימון כדי לקרצף את שלושת המרכיבים על הלוח. החומציות, כמו גם התגובה הכימית והמרקם המחוספס של המלח, המסו את הכתמים מיד. לאחר מכן הוא שוטף את קרש החיתוך במים ומציג תוצאות מפתיעות.

כך זה נראה:

וזה עובד גם עם ליים

ומה עם קרש מעץ?

במידה ויש בידכם קרש חיתוך מעץ, השיטה די דומה - ואפילו קצרה יותר מאחר שאין צורך להשתמש בסודה לשתיה ומי חמצן. עבור קרש חיתוך מעץ כל מה שצריך זה מלח ולימון. ראשית, מפזרים על הקרש מלח ים. לאחר מכן לוקחים לימון חתוך לחצי ומשפשפים את המלח בצד המוכתם של הקרש כשהצד הבשרני של הלימון כלפי מטה. השרו את הקרש בתמיסת המלח והלימון כחמש דקות ולבסוף שטפו ויבשו אותו. מומלץ לבצע ניקיון יסודי זה פעם בחודש, גם אם קרש החיתוך לא נראה מוכתם.

כך תורידו כתמים מלוח עץ:

הסרטונים שלו צברו מאות אלפי צפיות ותגובות נלהבות מאוד. "בום! זה השיעור שלי להיום", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "השתמשתי בכמה מהרעיונות שלך. אתה מדהים". אחת נוספת כתבה: "הייתי זקוקה לזה! תודה רבה" ואחרת הוסיפה: "אתה פנוי?".

סכל מקרה, מומחי ניקיון ממליצים שבמידה וקרש החיתוך שלכם סדוק ושרוט כדאי מאוד להחליף אותו באחד חדש, מכיוון שחיידקים מאוד אוהבים לחיות בתוך הסדקים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully