וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד עובד: השיטה הפשוטה לניקוי כתמים מהקירות

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 18:34

מעריצי מומחית הניקיון "הגברת הינץ'" ממליצים פה אחד על שיטה להסרת סימנים מקירות ואם עדיין לא שמעתם על אביזר הקסם הזה - כדאי שתכירו

שיטת ניקוי קירות מסוכנת/@tanyahomeinspo

גורו הסטייל והניקיון המכונה "גברת הינץ'" זכתה לפופלריות רבה ברשת לאחר ששיתפה מאות עצות מוצלחות שלה לניקיון וצברה יותר מ-4 מיליון עוקבים באינסטגרם. מעריציה כל כך התרשמו מהטיפים שלה שהם החליטו לפתוח בעצמם קבוצות המוקדשות לשיתוף טיפים לסדר וניקיון. באחת הקבוצות שאלה אישה אחת מהי הדרך הטובה ביותר להסיר סימנים וכתמים מקירותיה הלבנים. מהר מאוד היא קיבלה תשובה חד משמעית ושלל המלצות עליה.

המשתמשת כתבה: "זו כנראה נשמעת כמו שאלה קצת מצחיקה, אבל האם מישהו יודע במה אני יכולה להשתמש עבור הקירות הצבועים בלבן שלי כדי להיפטר מסימנים שחורים וכתמים שלא יוריד איתו גם את הצבע? צבעתי את הקירות לפחות 4 פעמים השנה ובאמת שאין לי חשק לעשות זאת שוב. תודה".

היא לא האמינה כשקיבלה תשובה חד משמעית: "הפתרון הוא - ספוגית הפלא", כתב אחד ואחר חיזק: "רק ספוגית הפלא. ניסיתי אחרים. שום דבר לא יעיל כמו ספוגית הפלא".

ככה זה עובד:

התשובה הזו קיבלה תמיכה משלל חובבי ניקיון (חלקם קראו לה ספוג הקסם) אם כי היו גם כמה שהזהירו: "השתמשתי בספוגית הפלא והתוצאות מצוינות, אבל שימי לב שיתכן ועדיין תוכלי להבחין באזור בו שפשפת ביחס ליתר הקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully