וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו שהדבר הזה מצליח להעלים ריח שתן מהשירותים

25.3.2022 / 0:28

חולת ניקיון שיתפה פתרון מפתיע להסרת ריח שתן מהאסלה וסביבתה - שלא מצריך מכם הוצאה מיותרת. את המוצר המפתיע הזה בטוח יש לכם כבר בארון

שיטה לניקוי ריח שתן מהשירותים/@lauracleans

מתברר שיש לנו לא מעט מוצרים בבית שיכולים לשמש למטרות ניקיון, אך המוצר הבא הוא בהחלט מהמפתיעים שנתקלו בהם. ל"חולת הניקיון" לאורה לואו בת ה-34 יש שני ילדים קטנים בבית, מה שהופך את השמירה על חדר השירותים נקי לאתגר לא פשוט בכלל עבורה.

לכן, זו המליצה להשתמש במוצר שלא נועד בדרך כלל לניקיון אבל בהחלט נמצא בחדר האמבטיה שלכם, וגם אם לא - הוא לא עולה יותר מכמה שקלים ועושה עבודה נהדרת בהסרת ריח השתן שאופף את האסלה וסביבתה.

לאורה ממליצה על שימוש בקצף גילוח להסרת הריחות הרעים, לאחר שהיא עצמה שמעה את הטיפ הזה ממומחית ניקיון.

פתרון הפלא: קצף גילוח

@lauracleans Reply to @mrswalldonttakecrap ♬ Pink Soldiers - 23

האם לשניים, שגרה ממש מחוץ לאדינבורו, ניסתה לקרצף את חדר השירותים שלה בקצף גילוח ונדהמה מהתוצאות. היא אמרה ל-227,000 העוקבים שלה בטיקטוק שלה ש"מעולם לא שמעתי על שימוש בקצף גילוח כמסיר ריחות, אבל הריח נעלם. יאיי".

בקטע קצר ששיתפה, לאורה (שקוראת לעצמה @lauracleans) נראית משפשפת את קצף הגילוח של ג'ילט על מושב האסלה והרצפה שמסביב לפני שטיפתו. היא אמנם מודה שלוקח זמן להוריד את הקצף - אבל זה לא הרתיע אותה או צופים אחרים לנסות בעצמם. את הקצף אפשר לנקות עם מטלית רחצה ומים חמים - רק אל תשכחו כפפות.

אחת כתבה בתגובות: "וואו, אני אנסה את זה! תודה גדולה - מאמא לבנים". אחרת הוסיפה: "מי היה מאמין? קצף גילוח...". צופה נוספת ניסתה ויצאה מרוצה: "קצף הגילוח עובד ממש טוב בהסרת הריח. הופתעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully