וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי יותר גדולה? הבריכות המטורפות של הקרדשיאנז

עודכן לאחרונה: 11.3.2022 / 8:06

למי יש את הבריכה הכי גדולה? אצל מי אפשר להיכנס לבריכה ליטרלי מכל חדר בבית ומה הסיבה שקים לא טבלה בבריכה שלה אפילו פעם אחת, עד שהיא עשתה בה שינוי קריטי. קפצנו לבריכות של בנות משפחת קרדשיאן

במשפחת קרדשיאן בריכת שחייה פרטית בחצר היא תנאי סף. בכל אחת מאחוזות הפאר שבהן מתגוררות האחיות קים, קורטני, קלואי וקיילי יש בריכה מכובדת, שאם לשפוט על פי חשבונות האינסטגרם הפעילים שלהן, משמשת פחות לשחייה ויותר כרקע לסטוריז ותמונות בבגד ים שעולות לשמחת העוקבים ברשתות החברתיות בתדירות קבועה וגבוהה.

אז למי מהן יש את הבריכה הכי מפוארת ומי בנתה בריכה ענקית ולא נכנסה לטבול בה אפילו פעם אחת, כי היא דווקא מעדיפה ג'קוזי? יצאנו לסיור בריכות בין ענפי אילן היוחסין הטראשי החביב עלינו:

הבריכה של קים קרדשיאן - "מאמינים שאין לנו ג'קוזי??"

הבית הענקי של קים קרדשיאן נמצא בשכונת הידן הילס בלוס אנג'לס. הוא נרכש בזמנו במשותף על ידי קרדשיאן ובעלה לשעבר הזמר קניה ווסט והיא מתגוררת בו גם כיום, לאחר גירושיהם הטריים יחסית, עם ארבעת ילדיהם המשותפים: נורת' (8), סיינט (6), שיקגו (4) וסאלם (2). שוויו של הבית על פי ההערכות עומד על 60 מיליון דולר והוא עבר שיפוץ מאסיבי וארוך על ידי בני הזוג לאחר שנרכש. קים צוטטה בעבר כשכינתה את הבית "בור של כסף" עקב השיפוץ הארוך שעבר, שעלה על פי האומדנים 40 מיליון דולר.

בכל אופן, חוץ מפנים בז'י מינימליסטי ומונוטוני מאוד (שהיווה מקור לאינספור בדיחות ברשת על כך שהבית נראה כמו חדר מתים), לבית יש גם חצר גדולה ובה בריכה (איך לא) גדולה. בכתבה שצולמה בבית בשנת 2020 עבור מגזין האדריכלות Architectural Digest סיפרה קים שהיא מעולם לא רחצה בבריכה שלה וסיפקה את הציטוט המדהים הבא: "האמת שמעולם לא השתמשתי בעצמי בבריכה שלנו, הייתם מאמינים? אתם יודעים שאפילו אין לנו שם ג'קוזי??".

מאז הרבה השתנה, ולא רק המצב האישי של קים - קודם כל היא פתרה את בעיית הג'קוזי בכך שדאגה לחמם את המים בבריכה העצומה לטמפרטורה חמימה כל הזמן, ולא מזמן היא גם העלתה לאינסטגרם שלה תמונה שלה בתוך המים בביקיני שחור וקטן ומשקפי שמש, יחם עם הכיתוב "N I T E S W I M" (שחיית לילה). אולי זו היתה טבילת הבכורה שלה בבריכה של עצמה, ללא ספק אירוע ראוי לתיעוד והנצחת עולם ברשתות החברתיות (לא שהיא אי פעם נתנה להיעדרו של תירוץ טוב למנוע ממנה להעלות תמונות לאינסטוש).

עוד בוואלה!

הסיבה שבבית של קים וקניה גורבים גרביים מעל הנעליים

לכתבה המלאה

הבריכה של קיילי ג'נר - "סכנה לפעוטות"

קיילי בת ה-24 בסך הכל היא כבר אם לשניים, סטורמי בת ה-4 והתינוק וולף המשותפים לה ולבן זוגה טראוויס סקוט. לקיילי יש יותר מאחוזה אחת בבעלותה באזור לוס אנג'לס, אך הבית שבו המשפחה מתגוררת רוב הזמן הוא אחוזת פאר בשווי 36 מיליון דולר בהולמבי הילס שנראית כמו ריזורט יוקרתי.

קיילי ג'נר. אינסטגרם קיילי ג'נר, צילום מסך
לא בטיחותי למשפחה עם ילדים קטנים? קיילי ג'נר בבריכה שלה/צילום מסך, אינסטגרם קיילי ג'נר
הבית שקנתה קיילי ג'נר ב-36 מיליון דולר. TMZ, צילום מסך
כל הבית פונה אל הבריכה. החצר הפנימית והבריכה באחוזה של קיילי ג'נר/צילום מסך, TMZ

הבית, ששטחו הבנוי משתרע על קרוב ל-1,800 מ"ר כולל 7 חדרי שינה, 14 חדרי רחצה וכמה ביתני אורחים עם כניסות פרטיות וחצרות פאטיו משלהם. אבל מה שבאמת מיוחד בו הוא המבנה שלו שבנוי כולו סביב חצר פנימית שבטבורה בריכת שחייה גדולה המשוקעת בקרקע בקו אפס (כמו בריכת אינפיניטי, רק שהבריכה הזאת לא צופה אל נוף או ים, אלא תחומה מכל צדדיה בבית). המשמעות היא שבעצם הבית כולו פתוח אל הבריכה והיא נגישה מכל חדריו. עובדה שלא נעלמה מעיניהם של עוקבים מודאגים שחששו שמדובר בבחירה מאוד לא בטיחותית עבור משפחה עם ילדים קטנים.

אם כי מהתמונות שקיילי משתפת ברשתות החברתיות נראה שסטורמי הקטנה נהנית מאוד מהבריכה ואפילו מגלה כישורי ציפה מרשימים.

סטורמי בתה של קיילי ג'נר שוחה בבריכה בתחפושת של בת הים הקטנה. אינסטגרם, צילום מסך
נראה שסטורמי דווקא צפה יפה מאוד. בריכת השחייה בביתה של קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

קורטני קרדשיאן - לפעמים הכי פשוט זה הכי יפה

קורטני (42) האחות הבכורה לבית קרדשיאן מתגוררת באחוזה "צנועה" (יחסית לסטנדרט המשפחתי) בשווי 9 מיליון דולר בלבד. לקורטני 3 ילדים בני 12,9, ו-7 והיא חידשה לאחרונה את האזור החיצוני של הבית ואת בריכת השחייה. קורטני שהיא חובבת עיצוב פנים ידועה עיצבה את אזור הבריכה בסגנון ספא, עם בריכה מלבנית בעיצוב נקי שממחיש היטב שלפעמים הכי פשוט זה הכי יפה.

צלע אחת של הבריכה גובלת באזור מרוצף שעליו ניצבות בשורה כמה מיטות שיזוף מעץ, ומאחוריהן פרגולה עם סלון חיצוני מזמין ומוצל. מעבר לבריכה נפרש נוף פתוח לגבעות הוליווד.

קריס וקלואי - בריכות שכנות

המטריארכית הבלתי מעורערת של שבט הקרדשיאנז קריס ג'נר בונה בימים אלה את ביתה החדש במגרש צמוד לזה שבו בונה בתה השלישית קלואי את ביתה. לכל אחת מהן תהיה בסופו של דבר בריכה משלה בחצר - הבריכה של קריס היא בריכה מלבנית ארוכה וגדולה מאוד, בעוד שאצל קלואי נבנית בריכה קטנה יותר שבקצה האחד שלה תכיל ג'קוזי בילד-אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully