וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסנתר בסלון, חדר ארונות עצום: הצצה לבית של קורטני קרדשיאן

כוכבת משפחת קרדשיאן, שידועה בחיבתה להום-סטיילינג מספקת לנו הצצה לאחוזה שלה בלוס אנג'לס. בריכה מפנקת, מטבח גדול, שולחן ביליארד בסלון ומיטה עצומה. ככה זה נראה

קורטני קרדשיאן (אינסטגרם)

קורטני קרדשיאן ידועה בחיבתה להום סטיילינג. יתרה מכך, באחד הפרקים של סדרת הריאליטי העוקבת אחריה ואחר משפחתה, היא סיפרה שאם לא הייתה מתפרסמת, היא כנראה הייתה הולכת ללמוד עיצוב פנים, שכו זו התשוקה הגדולה ביותר שלה. בפרקים נוספים של הסדרה היא סייעה לאחיותיה לעצב את בתיהן.

בימים אלו מתגוררת קורטני בבית בלוס אנג'לס, אותו קנתה ב-2014 תמורת 7.45 מיליון דולר. בבית יש שישה חדרי שינה, שבעה חדרי רחצה, ספא, חדר כושר, מדרש כדורסל בריכת שחייה וחנייה לארבעה כלי רכב. החלק החיצוני של הבית הוא שילוב חומרים של עץ, שיש וגיר, והכניסה לבית היא בסיומו של שביל ארוך, שמכריח את האורחים לעבור בגינה הירוקה והגדולה.

מתמונות ששיתפה הכוכבת בעמוד האינסטגרם שלה, אפשר לראות היטב את עיצוב הפנים בבית שלה, שהיא כמובן זו שעומדת מאחוריו. בסלון אפשר למצוא אח לימים הקרים, פסנתר, שולחן ביליארד, חלונות גדולים, רצפת פרקט והמון אור טבעי. במטבח יש ארונות אפורים עם דלתות זכוכית, תנור גדול וכיריים, שניהם עשויים נירוסטה. גם חדר השינה של קורטני עצמה מפנק במיוחד. תמצאו בו מיטה גדולה, מסך טלוויזיה רחב וחדר ארונות עצום, שנועד להכיל את כל הבגדים והנעליים שיש ברשותה.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

משמרת שנייה: 10 כוכבים הוליוודים שמחלטרים כמעצבים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully