וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר שילמה 15 מיליון דולר על מגרש ריק

האחות הצעירה לבית קרדשיאן-ג'נר נמצאת במסע קניות נדל"ני בשבועות האחרונים, אבל הרכישה האחרונה שלה מרימה גבות - מגרש ריק שבו מיילי סיירוס החזיקה את הסוסים שלה עד לא מזמן

קיילי ג'נר. אינסטגרם קיילי ג'נר, צילום מסך
כאן היא מבלה את ימי הסגר. קיילי ג'נר בביתה בהידן הילס/צילום מסך, אינסטגרם קיילי ג'נר

האחות הצעירה לבית קרדשיאן-ג'נר ככל הנראה מעוניינת להפוך לטייקון נדל"ן, אחרת אי אפשר להסביר את סבב הרכישות הנוכחי שלה. כשבוע לאחר שדווח שרכשה עוד אחוזת פאר בהולמבי הילס שבלוס אנג'לס תמורת 36.5 מיליון דולר, נודע כי המיליארדרית הצעירה ביצעה עוד עסקת נדל"ן באזור והפעם מדובר במשהו קצת שונה.

ג'נר שילמה 15 מיליון דולר במזומן תמורת 20 דונם של אדמה שוממה. למגרש הריק הזה יש דווקא היסטוריה נוצצת, הוא היה בעבר בבעלותה של הזמרת מיילי סיירוס, אז עמד עליו מבנה של בית חווה שבו שיכנה כוכבת הפופ את הסוסים שלה בין השנים 2015-2018. אולם, גם המבנה הזה נהרס על ידי הבעלים הקודמים של המגרש - שרכש אותו מסיירוס, וכיום הוא עומד ריק לחלוטין.

הבית שקנתה קיילי ג'נר ב-36 מיליון דולר. TMZ, צילום מסך
רק לפני שבוע היא קנתה את האחוזה המטורפת הזאת בהולמבי הילס/צילום מסך, TMZ

על פי הדיווח במגזין Variety, היתרי הבנייה שנלוו לעסקת המכירה מאפשרים לג'נר לבנות על השטח אחוזה בגודל של כ-1,700 מ"ר, מוסך שיכול להכיל תריסר מכוניות, בית אורחים נפרד, אסם, מגרש ספורט ובריכת שחייה. בגלל שהנכס ממוקם בשכונת hidden hills שחביבה במיוחד על סלבריטאים, התכניות כוללות גם ביתן שמירה לטובת אבטחה מסביב לשעון. אולם, עדיין לא ברור מה התכניות של ג'נר עבור הנכס.

פרט למגרש הזה ולאחוזה שרכשה בשבוע שעבר לג'נר יש עוד כמה וכמה נכסים, היא ובתה סטורמי מתגוררות לא רחוק מהרכישה הטרייה, בבית בשווי 12 מיליון דולר בשכונת hidden hills שבה מתגוררת גם אחותה הגדולה קים קרדשיאן ויש לה גם בית נוסף בבוורלי הילס שרכשה תמורת 13 מיליון דולר יחד עם בן זוגה טראוויס סקוט. נכסים נוספים שהיו בבעלותה בשנים האחרונות היא השכילה למכור ברווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully