וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה שבבית של קים וקניה גורבים גרביים מעל הנעליים

הרצפות הבהירות בביתם של בני הזוג קים קרדשיאן ווסט וקניה ווסט כל כך עדינות, שבני הזוג דורשים מכל מי שנכנס לבית לכסות את נעליו בכיסויי בד. כל שריטה ברצפה העדינה מחייבת הטסת צוות תיקונים מיוחד מאירופה

מסדרון בביתם של קים קרדשיאן ווסט וקניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
איך מגדלים 4 ילדים קטנים בבית שכולו לבן ושאסור לדרוך בו על הרצפה? לקניה הפתרונים/צילום מסך, אינסטגרם

בבית של קים קרדשיאן ווסט ובן זוגה קניה ווסט אין דבר כזה "להעביר מגבון". אחוזת המיליונים שבה מתגוררים בני הזוג עם ארבעת ילדיהם ב-Hidden Hills שבקליפורניה עוצבה בסגנון נזירי ומינימליסטי ובצבעים בהירים, שדורשים שגרת תחזוקה תובענית וקיצונית במיוחד.

קירות הבית עשויים אלבסטר (בהט) ורצפתו עשויה טיח בלגי בהיר, שפגיע במיוחד לשריטות ושפשופים. בשל כך, מתבקשים כל האורחים המגיעים אל הבית לעטות מעין ערדלי בד מעל לנעליהם, לבל יזיקו לרצפה. זאק אומאלי, כתב של המגזין פורבס שראיין את בני הזוג בביתם סיפר כי עם הגיעו למבואת הכניסה של האחוזה, קיבל את פניו אחד מהעוזרים האישיים של בני הזוג והגיש לו את כיסויי הבד תוך שהוא מסביר לו שעליו לכסות בעזרתם את נעלי ההתעמלות שלו. "הרצפה עשויה מסוג של טיח גבס בלגי ייחודי, שכאשר הוא ניזוק יש צורך להטיס צוות פועלים במיוחד מאירופה כדי לבצע את התיקון", כתב אומאלי.

איפה הערדליים שלך?

View this post on Instagram

? EXTRA EXTRA ?

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

לדברי קרדשיאן ווסט, בן זוגה הוא שהיה אמון על הסגנון העיצובי של הבית: "הבית זה הכל הוא... מעולם לא ראיתי מישהו מקדיש כל כך הרבה תשומת לב לפרטים", אמרה בראיון לפורבס. גם בראיון אחר שנתנה בעבר למגזין ווג נתנה קרדשיאן את מלוא הקרדיט על עיצוב הבית לבעלה, שעבד בשיתוף פעולה עם עם מעצב הפנים אקסל ורוורדט והאדריכל קלאודיו סילבסטרין. קרדשיאן ווסט הגדירה את סגנונו של הבית כמעין "מנזר מינימליסטי", ואמנם האחוזה רחבת הידיים מתהדרת בחדרים לבנים רבים שמכילים מעט מאוד פריטים.

עוד באותו נושא

קים קרדשיאן חושפת את הסוד מאחורי הכיור המוזר שלה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים. טוויטר, צילום מסך
משפחת ווסט בהרכב כמעט מלא/צילום מסך, טוויטר

בני הזוג קרדשיאן-ווסט רכשו את הנכס בשנת 2014 תמורת כ-20 מיליון דולרים ועברו להתגורר בו בשנת 2017 לאחר שעבר עבודות שיפוץ נרחבות וממושכות. במהלך 3 השנים שבהן האחוזה שופצה, התגוררה המשפחה עם אמה של קרדשיאן, קריס ג'נר. כיום מוערך שוויה של האחוזה בכ-60 מיליון דולר.

נזכיר רק שבבית הלבן והעדין הזה מגדלים קים וקניה ארבעה ילדים קטנים: נורת', סיינט, שיקגו וסאלם. מעניין אם מותר להם לנסוע עם הבימבות על הרצפות הבלגיות הפריכות - אנחנו מהמרים שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully