וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חושפת את הסוד מאחורי הכיור המוזר שלה

סרטון של חדר הרחצה בביתם החדש של קים קרדשיאן וקניה ווסט יצר תעלומת רשת של ממש וגרר אינספור תגובות עד שבעלת הבית החליטה לשים קץ לסימני השאלה והעלתה סרטון שמסביר את הכל

כיורים מוזרים בחדר הרחצה בבית החדש של קים קרדשיאן וקניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
איך זה אמור לעבוד בדיוק? הכיורים בחדר הרחצה של קים קרדשיאן ווסט וקניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

כבר כמה ימים שהרשת סוערת בגלל תעלומת הכיורים בביתם החדש של קים קרדשיאן וקניה ווסט. קרדשיאן העלתה בתחילת השבוע סרטון וידאו של סיור בחדר האמבטיה העצום והחדש שלה, ומהר מאוד החלו לצוץ עוד ועוד תגובות, ציוצים ופוסטים של גולשים שניסו להבין איך בדיוק הכיורים המוזרים שנראו בו אמורים לעבוד.

בסרטון נראה בבירור מעין אי ובו שני כיורים וברזים, אלא שבמקום כיורים שקועים, כמצופה, נראה היה שהמשטח שאליו מכוונים הברזים שטוח לחלוטין. אחרי כמה ימים של תהיות ובדיחות רשת, בעלת הבית - הגברת קרדשיאן ווסט, החליטה לפתור את התעלומה בעצמה והעלתה לאינסטגרם שלה סרטון הדרכה מפורט שמסביר כיצד פועלים הכיורים המשונים שלה.

View this post on Instagram

bathroom tour!

A post shared by Kim Kardashian Snapchat ? (@kimkardashiansnap) on

"מכיוון שנראה שכולם קצת התבלבלו מהכיורים שלנו, חשבתי שאני אעשה לכם סיור בחדר הרחצה שלנו", נשמעת קרדשיאן ווסט אומרת ברקע של הסרטון החדש. "אז ככה, הכיורים שלנו - קניה תכנן אותם. 8 גרסאות שונות של האבטיפוס הזה יוצרו, ולמעשה יש שם שיפוע קל במשטח וחריץ לניקוז של המים. אפשר לפתוח את הזרם באיזו עוצמה שרוצים ושום נתז של מים לא ישפריץ עליכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully