וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובי קוטב בסלון: הבית של קיילי ג'נר מוכן לחג המולד

הקרדשיאנית הצעירה (והעשירה) ביותר במשפחה נתנה לעוקביה באינסטגרם הצצה לאחת מבתיה המפוארים שאותו הקדימה לקשט לכבוד חג המולד כבר בנובמבר. איך הוא נראה? התמונות בפנים

קישוטי חג המולד בבית של קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
ארץ פלאות חורפית. דובי קוטב מקשטים את סלון ביתה של קיילי ג'נר לכבוד חג המולד/צילום מסך, אינסטגרם
קישוטי חג המולד בבית של קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
קישוטי חג המולד בבית של קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

קיילי ג'נר, הקרדשיאנית הכי צעירה לשושלת הריאליטי האהובה ובעלת אימפריית קוסמטיקה ששוויה מוערך ביותר ממיליארד דולר, חשפה בפני עוקבי האינסטגרם שלה את אחת האחוזות שלה (יש לה יותר מאחת, כמובן) שקושטה כולה לכבוד חג המולד.

בסטורי שהעלתה ג'נר בת ה-23 ביום שני לאינסטגרם שלה, היא הראה לעוקבים כיצד האחוזה כולה קושטה במוטיב של ארץ פלאות חורפית לכבוד חג המולד, שחל ב-24 בדצמבר. עוקבים אדוקים בוודאי שמו לב שכבר בנובמבר ג'נר העלתה תמונה של עצמה, כשברקע נראו אורות וקישוטי חג המולד, מה שאומר שהיא הקדימה מאוד לקשט את ביתה לקראת החג.

עוד בוואלה!

נדלקתם על העיצוב של האח הגדול? בדקנו מאיפה הפריטים

לכתבה המלאה

עץ אשוח אחד מקושט זה כמובן מעט מדי עבור אחוזה מפוארת ורחבת ידיים כמו זו של ג'נר, ולכן בסרטון נראים לא פחות משלושה עצי אשוח מקושטים באורות חגיגיים וכדורים נוצצים בגווני זהב ולבן. ג'נר לא חסכה גם בשלג מלאכותי ששיווה למחטי האורן מראה חורפי במיוחד, כזה שלא ממש קורה באופן טבעי באקלים החמים של קליפורניה - שם היא מתגוררת.

עוד העלתה הכוכבת תמונה של בתה סטורמי יושבת במיטתה כשלצדה דמות המחופשת לגרינץ' לבוש בחליפת סנטה קלאוס. לכבוד החגים השיקה ג'נר ליין איפור במוטיב של הגרינץ' והצטלמה באאוטפיט שעיר וירקרק בהשראתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully