וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טיפים לעצלנים שלא רוצים להשקיע בניקיון הבית

10.3.2022 / 23:42

מסתבר שאפשר להחזיק בית נקי ומסודר בלי להשקיע יותר מדי עבודה בניקיון שלו. מומחית בנושא שיתפה חמישה טיפים שכל "מנקה עצלן" חייב להכיר והיא מבטיחה שזה יחסוך לכם המון זמן

טיפים למנקים עצלניים/@neat.caroline

מומחית לניקיון שיתפה לאחרונה את הטיפים הטובים ביותר שלה כדי להביא את הבית שלכם למצב מושלם - גם אם אתם עצלנים מדי מכדי לנקות.

קרוליין סולומון מניו יורק היא מנקה מקצועית ומסדרת בתים שיודעת את כל הדרכים הטובות ביותר להבטיח שהבית יישאר נקי ובחשבון הטיקטוק שלה, @neat.caroline, היא אמרה למאות אלפי העוקבים שלה שאם הם לא אוהבים לנקות, אלה הדברים שהם צריכים לעשות כדי לוודא שהעבודה תבוצע במינימום מאמץ.

הטריק הראשון שלה הוא ללבוש גרביים מלוכלכים כשמסתובבים בבית, לא רק כדי לשמור על הרגליים חמות - אלא כדי לאסוף אבק תוך כדי תנועה. בדיוק מה ששמעתם - כבר לא צריך להתרוצץ בבית עם שואב האבק, קרוליין אומרת שהטריק הזה בטוח יחסוך לכם הרבה זמן.

איסוף אבק בעזרת הגרביים. @neat.caroline, צילום מסך
איסוף אבק בעזרת הגרביים/צילום מסך, @neat.caroline

אין דבר יותר גרוע מלנקות את האסלה. זו הסיבה שהיא מציעה לפזר שם סודה לשתייה בלילה, ואז לשפשף במהירות למחרת בבוקר. הסודה לשתייה תעשה את כל העבודה הקשה בזמן שאנחנו ישנים, כלומר אפשר בבוקר פשוט להוריד את המים - והשירותים נקיים.

בנוסף, בבמקום לשמור את כל מוצרי הניקוי במקום אחד, היא מציע לאחסן חומרי ניקוי בסיסיים בחדרים שבהם משתמשים בהם לרוב. לדוגמה, היא מציעה לשמור את כל חומרי הניקוי לאמבטיה מתחת לכיור בחדר האמבטיה, כדי שתוכלו לנקות תוך כדי שגרת היום.

טיפ נוסף שלה לחיסכון בזמן הוא 'לטפל מראש' במשטחים עם מוצרי ניקוי, ואז לתת לחומר הניקוי לשבת כמה דקות. קרוליין טוענת שזה יחסוך זמן ואנרגיה מכיוון שהניקוי יהיה הרבה יותר קל בדרך הזו.

הטיפ האחרון שלה הוא פשוט להפוך למינימליסטים ולזרוק כל "זבל" ישן שיושב סתם וצובר אבק בבית שלכם. לדבריה, ערימות של חפצים לא רצויים על שולחנות קפה ומדפים רק גורמים לכך שיש לכם עוד מה לנקות ולארגן.

עוד בנושא

חומץ מנקה נהדר? אל תעזו לנקות איתו במקומות האלה בבית

לכתבה המלאה

צפו בעצות שלה

הצופים שלה הסכימו, ש"פינוי חפצים מיותרים זו כנראה הבעיה הגדולה ביותר שיש לאנשים. ככל שיש לך יותר דברים בבית - ככה יש לך יותר דברים שעושים בלגן וצוברים לכלוך".

אחרים קיבלו השראה מהטיפים השימושיים, כשאחד הבטיח שהוא "הולך לנסות את הסודה לשתייה בשירותים. אני לא חושב שאי פעם עשיתי את זה!" ואחר סיפר ש"יש לי תא לכלי ניקיון בכל חדר אמבטיה ובמטבח - אני לא בקטע של לסחוב סתם דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully