וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לכם מהעובש באמבטיה? יש פיתרון קל שיעלים אותו

25.2.2022 / 0:08

משתמש בטיקטוק הציע פיתרון קל כיצד להעלים את העובש השחור המציק באמבטיה וגרר לא מעט תגובות אוהדות לצד אנשים שטענו כי מדובר בשיטה לא נכונה והציעו פיתרונות פשוטים משלהם

שיטה להעלמת עובש מהאמבטיה/@giftgenius/TikTok)

יש לפחות דבר אחד שאף אחד לא מגלה לכם וזה שתבלו חלק נכבד מחייכם הבוגרים בניקיון אינסופי של השירותים והאמבטיה שלכם, והם אף פעם לא יהיו נקיים. אחרי שעות של שפשוף של פינות האמבטיה עדיין תמצאו שם חתיכות של עובש שחור שפשוט לא יורדות.

אלא שמסתבר שיש לזה פיתרון די קל. משתמש בטיקטוק בשם @giftgenius העלה סרטון שמציג דרך קלה וזולה להיפטר מהבעיה מבלי לקרוע את עצמכם ואפילו בלי לשפשף. כל מה שאתם צריכים הוא לקחת חתיכת מגבת נייר למטבח, לקפל אותה ולשים אותה ישירות על האזור עם העובש. לאחר מכן שפכו אקונומיקה על הנייר, תנו לה להיספג והסירו אותו אחרי שעה. לפחות לפי הסרטון - ברגע שתרימו את הנייר העובש ייעלם.

ככה הוא עושה את זה

למרות שזה נשמע גאוני ולא פחות מ-7.5 מיליון איש צפו בו, רק חלק מהצופים אהבו את הטריק. "אף פעם לא האמנתי לזה, אבל ניסיתי ואני כל כך מאושר, תנסו בעצמכם", הגיב אחד המשתמשים שהתלהבו ואחר הוסיף: "אמא שלי נשבעה לי שזה עובד, ניסיתי וזה באמת עובד!".

אחרים כאמור, פחות התחברו. "זה לא יפתור את הבעיה. אקונומיקה לא הורגת עובש, היא רק מלבינה אותו, והוא יחזור שוב ורק יהפוך לגרוע יותר", כתב אחד מהמגיבים, אחר הציע להשתמש בחומץ לבן במקום אקונימיקה וצופה נוסף הציע: "השתמשו באבקת סודה לשתייה יחד עם אקונמיקה ותשטפו אחרי חצי שעה, תודו לי אחר כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully