וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראתה הדירה הראשונה של דיוויד וויקטוריה בקהאם

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 6:15

סרטון שצף מחדש לאחרונה ברשתות חושף כיצד נראה הבית הראשון שאותו חלקו כוכב הכדורגל ואישתו כוכבת הפופ לשעבר ומעצבת האופנה המצליחה בהווה. בואו נגיד שהם עשו דרך ארוכה מאז - צפו

בשנת 1997 דיוויד בקהאם היה כוכב צעיר ועולה בשמי הכדורגל האנגלי, בן 22 בסך הכול, וכבר היה ברור לתקשורת שמדובר בכוכב בהתהוות. עם פוטנציאל מספיק גדול כדי לשלוח כתב לסקר את הדירה הראשונה שרכש עבורו ועבור חברתו דאז ויקטוריה אדמס - חברה בלהקת הספייס גירלז. בשנים שחלפו מאז, דיוויד וויקטוריה נישאו וילדו 4 ילדים, הספייס גירלז התפרקו והתאחדו (אבל בלעדיה) והפורטפוליו הנדל"ני של בני הזוג התנפח למימדי ענק.

כיום, אין סיכוי שהשניים היו מעיפים מבט שני לכיוונו של הקוטג' הקטן במנצ'סטר שבו התגוררו כזוג טרי יחסית. אבל אי אז בשלהי שנות ה-90, בקהאם עוד לא היה המגה-סטאר שהוא הפך להיות, אלא שחקן מתחיל בהרכב הפותח של מנצ'סטר יונייטד, אבל אחד כזה שההבטחה שגלומה בו מספיק נראית לעין בשביל לעשות כתבה ב-BBC ספורט.

בסרטון מהארכיון של אותה כתבה נראה בקהאם מעניק סיור בבית ברחוב הייזלהרסט רואוד בסלפורד, שאותו רכש ישירות מהיזם תמורת 150 אלף ליש"ט בלבד. הסיור המצולם התחיל בסלון שקירותיו צבועים צבע קרם צהבהב ומעוטרים בקרניזים לבנים ועל אדן החלון שלו מוצגים כמה מהגביעים שבהם זכה עד אז בקהאם בקריירה הצעירה שלו.

מהסלון עברו המצלמות אל המטבח, שם איתרה עינו החדה של הכתב שקית של צ'יפס שעליה דמותה של אישתו לעתיד. דיוויד וויקטוריה היו אז זוג יחסית טרי (מערכת היחסים בין השניים החלה מוקדם יותר באותה שנה) ופוש ספייס היתה אז כבר כוכבת פופ מוכרת בכל העולם, ובמיוחד בבריטניה שם היא כיכבה בשלל קמפיינים - בין השאר לחטיפי צ'יפס (שזה קצת אירוני בהתחשב בעובדה ש-1997 היא ככל הנראה הפעם האחרונה שבה היא אכלה פחמימה).

בהמשך המצלמות הורשו להיכנס גם למה שתואר כ"חדר ארונות גדול" ובפועל הסתבר כחדר שבו כמה קולבי בגדים עגומים ו-15 זוגות של נעלי ספורט מסודרות בשורה על הרצפה. זמן קצר לאחר שצולמה הכתבה, בני הזוג מכרו את הבית בן ארבעת החדרים תמורת 190 אלף ליש"ט (ושלשלו לכיסם רווח של 40 אלף ליש"ט), ובהמשך רכשו את ביתם בהרטפורדשייר תמורת 2.5 מיליון ליש"ט - בית שזכה לכינוי Beckingham Palace (משחק מילים בווריאציה על שמו של ארמון המלוכה באקינגהם).

עוד בוואלה!

חלום של סטורי: 10 הבתים הכי יפים ב-Airbnb ב-2021

לכתבה המלאה
דייויד בקהאם עם ויקטוריה. GettyImages
מערכת יחסים עתירת נכסים. דיוויד וויקטוריה בקהאם יחד עם בנם ברוקלין/GettyImages
בניין One Thousand Museum בעיצוב האדריכלית זאהה חדיד במיאמי שבו רכשו בני הזוג בקהאם את הפנטהאוס. One Thousand Museum, אתר רשמי
הבניין במיאמי שאותו עיצבה האדריכלית הידועה זאהה חדיד ובו רכשו הבקאמים את הפנטהאוז/אתר רשמי, One Thousand Museum

מאז הבקהאמים כאמור עברו בין מספר בתים מפוארים, והם מחזיקים בנכסים בלונדון, באזור הכפר באנגליה וגם בארה"ב. כיום הבקהאמים מחלקים את זמנם בעיקר בין בתיהם באנגליה ובין דירת יוקרה בבניין שתכננה האדריכלית זאהה חדיד, שהם רכשו במיאמי תמורת 19 מיליון ליש"ט.

אבל נראה שלבית הראשון ההוא בכל זאת שמורה פינה חמה בלב אצל הבקהאמים - בשנת 2008 העניקה ויקטוריה בקהאם ריאיון ל-Manchester Evening News שבו נזכרה בנוסטלגיה בבית הראשון שלה ושל בעלה ואמרה כי יש לה ממנו "זיכרונות נעימים ביותר". היא סיפרה גם שבאחד מביקוריהם בעיר היא ודיוויד נסעו ברחוב הייזלהרסט וחלפו על פני ביתם הישן כדי לראות איך הוא נראה היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully